FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag lade upp en rubrik under namn, "webbhotell köpes" i :
Webmaster Network ->Webbutveckling & webbhotell ->Webbhotell ...som togs bort av någon anledning ... Vad jag förstår har man rätt att göra affärer på wn ... sälja köpa domännamn osv ... Om jag har lagt in det i fel "område på wn" - hjälp mig gärna någon då att hitta rätt plats för det... Om jag gjort fel så undrar jag varför 2 likadana trådar förblivits uppe ... i samma område... Sök "webbhotell köpes" - så ser ni ... ena är av "larsh" och andra är av "Torbjorn Ahlberg". Tycker att wn borde informera mig innan de tar bort mig bara så där. Har inget emot wn, är ju ny medlem ... men skulle uppskatta att bli informerad ... Vore tacksam för hjälp ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Läs reglerna, och se vad du har brutit mot. Har du kollat om du har fått något personligt meddelande via forumet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för ditt svar.
Men man undrar ju då vad jag gjort eftersom jag typ bara skrev: webbhotell köpes ... Fundersam blir man - eftersom de andra trådarna ej togs bort ... Har ej blivit informerad på något sätt ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mycket händer här, så bli inte förvånad
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Glömde nämner ...
Att det setts som egenreklam tycker jag låter konstigt. Jag har köpt domäner här på wn, som "gör reklam att de säljer sina domännamn" -- det går ju inte under egenreklam etc ... Webbhotell ... att man vill köpa det - eller sälja ... är inte detsamma. Om jag däremot som du marknadsför sajthotellet och berättar hur bra du är - med alla dina paketpriser osv ... en helt annan sak ... det är egenreklam ... eller har jag fel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Man får inte heller organisera vadhållning här på WN. Sälja porr däremot; det går bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ja, du borde gå med en skylt som det står "spammare" på hela dagen ... Är det du som tagit bort alla dina pinsamma inlägg, för att rädda ditt eget skinn ? Mats = marknadförare av porr på wn. Förstår inte hur Wn kan tillåta dig vara en admin ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Plus att du kan ge svar på det tråden handlar om, till han som skapade tråden. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|