FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kanske lite OT... Men något jag aldrig har fattat på WN är... Det är okej att göra reklam/rekommendera någon annan, men inte göra egenreklam?
Jag skulle i princip kunna spamma om Lastbryggan utan att inläggen tas bort men det kan inte Mats för att det är hans företag? (Tycker för övrigt att egenreklam ska tillåtas i trådar som vill ha tips på t.ex. webbhotell) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du verkar normal... Håller med ... ge mig svar MATS / ADMIN / Porrmarknadsförare ... Gör nån nytta!!! Ärligt talat ... du sänker standarden och klassen på namnet WN ... jag som ny medlem börjar undra om andra på wn / admin också är lika skumma ... detta är inget påhopp, utan mer tillsägelse ... skärp dig |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Han har berättat allt om Lastbryggan i denna tråd. Han har berättat att han säljer porr på lastbryggan. Han har berättat att han aldrig gjort reklam för porr här på wn, speciellt inte för lastbryggan. IQ = 0. Inte du spindel - utan Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Tyvärr så har den admin/moderator som raderat "webdoc's" andra trådar inte "signerat" raderingen i papperskorgen så jag vet inte vem som raderat dom, jag vet inte heller varför just dom blivit raderade. Citat:
Citat:
Vad du anser om mig och mitt agerande anser jag helt orelevant i tråden. Vad jag gjorde var att citera Grazzy's inlägg på vad jag ansåg ett lite komiskt sätt. Att det uppfattades som reklam kan jag bara beklaga, jag har nu raderat det. Jag kommer inte att kommentera dina fjantiga påhopp något mer. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du nu är intresserad av att köpa webbhotell så tycker du skall göra som någon annan gjorde här för ett tag sedan och köpa banner plats eller alternativt Adwords reklam under webbhotell kategorin här på Wn.
Jag tycker att egenreklam inte skall tillåtas då det blir för "spammigt" med folk som skriver välj mitt webbhotell etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ett bra tips ... =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
webdoc: Det märks tydligt hur länge du har varit medlem.
Jag skulle aldrig pyssla med samma verksamhet som Mats men om du tar och läser hans inlägg i det här forumet så ser du att det finns en mycket bra anledning att han är moderator på detta forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Som moderator skall man ej göra sådana fel. Hade jag varit moderator och haft ett porrföretag, hade jag aldrig nämt min porrverksamhet i huvudtaget. Att det märks att jag är en medlem? Vet ej vad du syftar på. Att han tagit bort sina inlägg? Jag kan också skriva massor med skit och sedan ta bort det? Inte så svårt. Som admin bör man vägleda och skapa en standard. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Dina inlägg var mycket mer reklam än de andras som togs bort. Stötande reklam och omoget beteende. Men: Din ursäkt är godtagen. Vi glömmer allt ... Tack för ditt försöka att svara mig nu i alla fall ... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samma sak gäller på WN som i alla andra sociala sammanhang. Som ny får man akta sig vart man trampar. Som gammal medlem behöver man inte vara lika försiktig.
Vi gör ett enkelt exempel av det; Om Bertil som bara postat två inlägg skriver att ”Jag säljer webbannoser”, så kan det uppfattas som egenreklam. Men skriver Konrad som postat 2000 inlägg samma sak så uppfattas det väldigt annorlunda. Konrad har genom åren redan bevisat att han inte är någon spammare. Det har Bertil inte gjort och hans inlägg riskerar därför att bli raderat, även om innehållet är detsamma. Jag ser absolut inget fel i det. Samma sak gäller när du tagit ditt körkort. De tre (eller är det fem numera?) första åren blir du av med körkortet för minsta förseelse. Men har du klarat testperioden så har du bevisat att du kan/vill följa reglerna och man ser därför inte lika strängt på ett regelbrott. Jag har inte en aning om vad det stod i webdoc´s inlägg. Jag vill därför bara kommentera vad som sagts i den här tråden och inte om det var rätt/fel att radera webdoc´s inlägg. Själv har jag skrivit över 250 inlägg och aldrig fått något raderat. Eftersom en av mina farligaste konkurrenter dessutom är moderator här, så borde det vara ett tecken på att det är ganska högt till tak. Men visst kan det vara så att du har blivit dåligt behandlad. Någon moderator kanske raderade ditt inlägg på felaktiga grunder. Läs reglerna igen. Om du anser att du inte bryter mot någon regel – så posta inlägget ingen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|