FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är dom helt jävla knarkade eller, inte nog att dom försöker lägga ner stora delar av försvaret men dom kan lägga flera miljoner för en ny logga som inte ens blir av.
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Var ju samma sak ang försäkringskassan för ett par år sen.
|
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tja det är väl det vanliga slöseriet från försvarets sida. Nu kan vi visst inte ens sätta upp det vi lovade eu i fråga om insatsstyrka, att vi inte klarar vårt eget försvar eller värnplikten har ju varit klart sedan länge. Men vi har en himla massa generaler och flygplan. Så många extra att vi måste kränga dem utomlands eller försöka hyra ut dem. (Hyra ut stridsmaterial
![]() Finland kan väl sätta upp en sådär 400.000 man om det skulle behövas och det till halva kostnaden av det svenska försvaret. Vi kan väl skrapa ihop några tusen. |
|||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Sverige har haft mycket bra försvar, tyvärr har dom dragit ner på det.
Istället för lägga pengar på försvar så sattsar Sverige på försörja resten av världens pack. |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma sak med SL tyvärr...
finns det nån möjlighet att se den andra (nya) loggan tror ni? |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Kungen ger PR tillbaks för Sverige. Förstå vad det kostar att köpa ett A4 t.ex. i en stor tidning. Så kan du tänka dig hur mycket PR det är runt kungen då de reser omkring, slå ut vad den reklamen skulle kosta så är det växelpengar i sammanhanget vad han får. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
...och vad konkret ger det för vinster i PR?
|
|||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
PR = tyska turister och annat pack som köper älgbajs och bor på våra hotell = pengar.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|