FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad är det som är konstigt med att man bara vill slita på en serie vapen i taget? |
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Rätt billig logotype ändå, jämfört mot t.ex SVT's.
Hahaha! |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Felet med att slita på en serie vapen är enligt mig, varför köpa in vapen och annat som inte får användas och låta soldaterna träna med gammla grejer som behöver repareras hela tiden? Är det billigare i längden att ha ett förråd med vapen som inte kommer till användning för att dom tvingas använda dom gamla som behöver reparationer hela tiden och hänger sig. Nu ligger jag själv inte inne och gör lumpen men detta är iaf vad min polare berättat osv. |
||
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Om jag fick välja på att ha slitet vapen i lumpen, öva på eldavbrott och få ut ett fräscht vapen i skarpt läge mot att få skräpet i krig, vad är bäst?
|
|||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
KSP 90 KSP 58 Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Administratör
|
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
haha, jaa du. det kan man undra
![]() |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Armen är ett skämt. Bäst vore att lägga ner försvaret.
|
||
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker snarare att det är sorgligt med denna nedläggning som skett/sker... Gjorde själv lumpen 95/96 på I15/Fo34 i Borås och det tar emot att se hur regementet förändrats med alla inflyttade företag...
Vid händelse av krig får man väl lita på hemvärnet och alla motståndsrörelser. Åtminstone fram till dag 3.. ![]() |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|