FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Funkar det för er nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar inte för mig.... databasfel..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Det kom igång igen vid 2 tiden. Nu fungerar både webb, ftp och mail.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hoppade igång en stund men nu får jag Internal Server Error igen..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Medlem
|
lider med de som jobbar med att lösa detta....måste vara svettigt!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helt jävla otroligt att det inte fungerar på hela dagen nästan..igen! Detta trots att jag får 100% tillgänglighet när jag söker på min domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ni verkligen affärskritiska funktioner hos Binero? Ni är naiva om ni förväntar er 99.99% uptime för 69 kronor i månaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Medlem
|
Säga vad man vill om Binero, men jag tycker det är lika intressant varje gång sånt här händer. Historien upprepar sig om och om igen.
När Loopias e-post havererade rejält förra året så skulle alla prompt byta till Binero. Efter ett par dagar så kom hyllningarna från Bineros nya kunder över hur fantastiskt bra Binero var. Nu när det är Bineros tur, så är det dags igen. Folk ska slänga sig över till nästa "bra" webbhotell där de kan hosta sina guldgruvor som de verkar förlora miljoner på att de ligger nere. Om nu vissa av er sitter på guldgruvor som inte kan vara nere en sekund, så bör ni kanske satsa mer än 69-138 kr/mån på hosting av er webb och e-post? Missförstå mig dock inte. Jag försvarar inte Binero på något sätt. De verkar uppenbarligen ha stora problem och folk har all rätt att vara upprörda, men de är inte dom enda som haft det och byter ni till ett annat webbhotell så är det troligtvis bara en tidsfråga innan något drabbar det hotellet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om man tittar historiskt sett så har det visat sig vara en dålig idé. Det här är bara ännu ett exempel. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|