FAQ |
Kalender |
![]() |
#91 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det gick snabbt i 1 minut, nu var det tack och godnatt igen :/
26 samtal före i telesupporten, wiiiiiii! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och ingenting på binerodrift.se om att det ska vara problem....
Men det verkar funka nu (för tillfället) Senast redigerad av sioustis den 2013-03-27 klockan 10:47 Anledning: "verkar" fungera nu.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
|||
Nykomling
|
BINERO mailen seg som sirap idag, av 33 epostadresser får ja hem bara på 4
resterande blir timeout... faan va det här suger Förresten vem har registrerat www.binere.se ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lyckas inte betala en faktura på Binero fast kortuppgifterna fungerar på andra håll. Totalt intentsägande felsvar så jag antar att det är något systemfel. Suck.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske läge för Binero att komma med en riktig incidentrapport med åtgärdsbeskrivning med tanke på hur extrema problem det varit nu? City Network gjorde det rätt nyligen vilket var ett bra initiativ även om det naturligtvis vore ännu bättre om allting fungerade som det skulle
![]()
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad jag har hört rör det sig om en större bugg i systemet som leverantören nu är på plats för att (försöka) åtgärda. (kanske nämnts tidigare i tråden)
Senast redigerad av Adestro den 2013-03-27 klockan 12:35 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker att Binero kan kreditera allas hotellfaktura för kommande månad =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |||
|
||||
Nykomling
|
Samma fel för mig, får upp en popup som säger att betalningen misslyckades. Tidigare idag stod det även att fakturan redan var betald. Oerhört tröttsamt att även denna funktion ska krångla, så vitt jag förstår kan någon annan hinna ta domännamnen jag beställt pga. att jag inte kan betala dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Handlar det om en .SE domän så tar de upp till 3 månader innan denna läggs ut för att kunna tas av någon annan. Det som händer är att den blir "server hold" tills dess att räkningen är betald.
Sen är det faktiskt så att .SE kan ge straff åt Binero om dom inte gör det möjligt för användarna att förnya sina domäner. Detta kan ni ringa .SE om så kommer dom att dela ut varningar till Binero. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|