FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Medlem
|
Underbart. Har strulat som många skriver i flera veckor. Framförallt mailen men även sega webbsidor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådär, nu är det dags igen. Jag får svar när jag pingar men kan inte nå http://www.binero.se varken med FF, chrome eller IE.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mailen nere, Bineros egna sida nere plus att alla binero sajter går segt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag förstår ärligt talat inte hur man kan bedriva verksamhet som de gör. Om det skulle vara någon annan bransch och verksamhet skulle det aldrig tolereras.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är inte till någon tröst, men det verkar som det mest är Linux/MySql som har bekymmer. Mina IIS-sajter tuffar på
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Illa att behöva betala för detta skitet när man är beroende av sin mejl etc, som INTE FUNKAT FELFRITT på 3 veckor....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mycket illa...hade det inte varit ett sådan hästarbete att flytta alla sajter så hade jag gjort det bums, som det är nu så har jag inte tiden att göra det.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag lider med det fd. kunder som jag rekommenderade Binero till. Är det här slutet för Binere eller kommer systemet upp igen och alla glömmer bort hur det var i mars 2013?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hästkött i servern?
WTF? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Just nu hatar jag Binero väldigt mycket. Dessa avbrott kostar mig tusenlappar. Den största idioten är dock jag som sitter kvar på "Binere" TROTS deras sedan länge undermåliga tjänst, och då pratar jag inte bara om stabilitet.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|