FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du har självklart rätt! Men man måste även förstå att 69 kr är för lite pengar för att de ska finnas någon form av kompensation eller krav. Sen tror jag leverantören också strävar efter att hela till uppfylla sina utlovade tjänster men att de inte heller kan hålla ihop.
Senast redigerad av ZynX den 2013-06-17 klockan 13:58 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Man kanske inte kan räkna med underverk för 69 spänn i månaden. Å andra sidan erbjuder ju amerikanska webbhotell (Hostgator etc) ännu billigare paket, men med i princip 100% upptid. Jag menar inte att folk borde byta, utan jämför bara pris kontra upptid och konstaterar att det finns billigare alternativ utan dessa problem.
![]() |
![]() |
#195 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#196 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kanske inte, men faktum kvarstår. Det finns jättebillig hosting som har i det närmaste hundraprocentig upptid.
![]() |
![]() |
#197 | ||
|
|||
Guest
|
Fick mail nu att veckan efter midsommar levereras ett helt nytt lagringssystem till deras serverhall och det nuvarande skrotas.
|
||
![]() |
![]() |
#198 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kommer åt mina sidor om jag går in via. exempeldomän.se.preview.binero.se
Kan säkert hjälpa någon.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Medlem
|
DDoS-attacken är avvärjd, så sajterna bör vara uppe. Är de inte det hjälper gärna [email protected] 0771-240800 eller chatt med att lösa problemet.
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|