FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Senaste 30 dagarna för en sajt jag har hos Binero:
Downtime 12h 49m Number of Downtimes 387 Riktigt dålig statistik... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej det var ingen bra statistik!
Någon som har uppgift om hur många kunder som är drabbade? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helvete, Binero! Blir så förbannad. Alldeles nyss åkte min sajt ner. Endast idag har sajten gått ner runt 4 gånger - inte alls OK.
Kan jag kräva någon form av kompensation av Binero? Tänkte typ betalningsfri månad eller något liknande. Hela juni har varit åt helvete. För några år sedan vart Binero väldigt hyllade av WN-användare och de utsågs även till årets webbhotell i Sverige. Om det ändå vore så väl idag. Hur och när gick det snett för Binero? Hur svårt skall det vara att få det att fungera?! Likt många av er, funderar även jag på att byta till en av Bineros konkurrenter om detta fortsätter... EDIT: Helt otroligt - sajten fungerar nu igen! Måste passa på att få saker gjort innan den ryker igen. Senast redigerad av Achi den 2013-06-14 klockan 23:11 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
|
Min har legat nere sedan igår och hela natten och är fortfarande inte uppe.
Dock så anser jag sedan länge att Binero är skräp så det är inte oväntat direkt med detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Detta är pinsamt, två av mina kunder ringde idag och var upprörda över att deras sajter inte är uppe. Jag kommer flytta dessa till egen hosting ASAP.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det är väl inga konstigheter att man inte bör ha en annan sorts hosting om man driver ett bolag. Det är väl ingen som skulle få för sig att köra taxi med sin privata bil eller driva restaurang ur sitt vardagsrum.
Man måste anpassa verksamheten efter situationen och vill man kunna expandera på ett seriöst sätt så går det inte att ta genvägar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Medlem
|
Under helgen har vi varit utsatta (och är fortfarande) för en ddos-attack. Våra tekniker arbetar med att avvärja den.
Tills vidare kan dock kunder som ligger på Litespeed vända sig till [email protected] med begäran om flytt till apache för att komma undan attacken. Att vi måste kommunicera med varje enskild kund om flytt beror på att det är viss information kunden behöver, samt några få steg som kunden måste utföra själv. När det gäller kompensation tar vi alla sådana diskussioner via [email protected] så det går bra att maila dit. MVH Christer Binero |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|