FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det är inte riktigt vår prio att utbilda kunderna - men hur förklarar du det på ett vänligt sätt för kunden i telefon när denne redan är irriterad över en störning? Mina 11 års erfarenhet av detta säger att det går snabbare att kort förklara felet än att försöka hänvisa dem till att hitta informationen själva. Tråkigt men sant. EDIT: Och ja, det skulle vara snabbare för kunderna att kolla på hemsidans drift i alla lägen - men när en kund är stressad kanske denne inte gör det bästa beslutet för webhotellet, man utgår ju från sig själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bara jag som inte kommer in på phpmyadmin? Varit nere i timmar men står inget på driftsidan..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snabbt svar från Binero (bravo): dB kommer man numera åt via
Kod:
.phpmyadmin.mysql.binero.se Kod:
.mysql.binero.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jisses vilken onödigt lång adress, Varför inte mindomän.xx/phpmyadmin?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
|
||||
Nykomling
|
Nån mer som har problem med Binero just nu?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag hade problem i morse med en av mina sidor. Längtar verkligen till mina servrar är installerade och klara. Ska bli så skönt att slippa "binero-skitet"..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Pingdom-rapport för maj 2013 uppgav Bineros upptid till 93,93% med 505 st avbrott.
Kan det stämma? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|