FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej, nu blandar du ihop saker. Du ställde mig frågan om SEO inte var relevant i frågan om InArchive. Jag svarade att jag aldrig påstått detta.
Nu hävdar du; "Jo det har du visst". Lycka till med att hitta detta i tråden för du har fel. Citat:
En monolog är något annat än detta, vill jag be att få upplysa om. Men visst blev det en lång tråd om annat än vad tråden handlar om, trots mina upprepade försök att leda tillbaka tråden till ämnet. Hävda då motsatsen. Vad bryr jag mig om det? Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bosse: Har du polisanmält? Om inte, vad har du för argument till att inte polisanmäla?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv har jag inte polisanmält InArchive av den enkla anledningen att detta inte är en polisiär fråga (som tydligen vissa tror). Det är civilrättslig fråga. Det är endast ett fåtal typer av brott (en närmast försumbar del, tror jag många skulle vilja säga) som hanteras av polisiära myndigheter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
För övrigt så måste väl även du inse att du gör någonting fel med tanke på de reaktioner du får här? Lite självdistans skulle inte skada...
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
|
Bo Göran, du kanske inte har sagt det rakt ut i tråden men det står ju "Expert på sökmotoroptimering. Driver Sveriges största sajt om bostadsrätter" i din signatur.
![]() Senast redigerad av kw_wasabi den 2012-07-27 klockan 23:23 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
|
Jag blev också lite intresserad av vem Bosse är och kollade upp domänen hotpot.se på IIS.
https://www.iis.se/domaner/free/whois Klickar man på xxxwal5069-00001 och fyller i Captcha får man lite mer uppgifter. Ville inte skriva ut dem här eftersom det säkert strider mot någon dataregisterlag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |