FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är också tokigt missnöjd med Binero, tycker laddtiderna på min sida har försämrats något fruktansvärt.
Att klicka runt i adminpanelen på en vanlig wordpressinstallation är en pina. Tipset när man kontaktar supporten är att man ska installera W3 Total Cache. Jag tycker inte det ska behövas när man har en i nyinstallerad och i princip tom wordpressblogg. Fruktansvärt missnöjd med supporten som ibland svarar på en av två frågor man har skickat in via mail. Värdelöst, förut rekommenderade jag Binero. Så är det definitivt inte längre. / David Senast redigerad av davidgbg den 2012-02-06 klockan 12:31 |
||
![]() |
![]() |
#152 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hela denna och förra veckan har jag upplevt binero riktigt segt både från kontoret, mobilen och hemma, tar nästan 1 minut att ladda vilken sida som helts jag har på mitt webhotells konto och har testat om det vart något som sakta ner men det är inget. Vartfan är världen påväg! Har använt mig utav pingdoom tester men får svaret Your SITE IS 92% SLOWER THEN ALL THE SITES WE HAVE TESTED! Vi snackar inte om några tunga sidor heller!
|
|||
![]() |
![]() |
#153 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ang. W3 Total Cache så gör supporten fel om de rekommenderar det tillägget. Tillägget har inte officiellt stöd för version 3.3.1 av WordPress och felrapporterna är många. WP Super Cache fungerar bättre. |
|||
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#155 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#156 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#157 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta ELLER så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt. Som det är nu så försöker den ene övertyga bättre än den andre hur dåligt det fungerar i en nu rätt lång tråd. |
|||
![]() |
![]() |
#158 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har gett upp ett helt konto på Binero med ca 300 domännamn i!
Kommer fakturor med "löften" om att kontot kan sägas upp om jag inte betalar dom, men jag orkar helt enkelt inte sitta och sortera ut och betala dom domännamn som jag skulle vilja ha kvar så jag struntar helt enkelt i kontot! (Skulle väl ta 2 dygn med Bineros supersnabba kontrollpanel att sortera namnen, och att flytta dom till en annan registrar är väl en månads jobb ![]() Kommer väl att bli några fina snapbacks för er framöver i alla fall! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#159 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
erebos : samma sak hände för mig orkade inte med bineros skit lät kontot dö ink alla domännamn på kontot .
Jag skulle för övrigt inte ens vilja ha binero hosting fast de skulle ge bort konton gratis eller betala för att använda dem. ett jävla gröt allting med hela binero |
|||
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är ni trogna Binero-kunder, håll dem om ryggen, är ni dessutom duktiga inom ett område, där ni känner att ni kan hjälpa dem, gör det. Är ni missnöjda. byt istället för att tjafsa på här. Kort och gott, den här tråden börjar bli uttjatad. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|