Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Binero fel - varje dag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-06, 12:29 #151
davidgbg davidgbg är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2012
Nykomling

Jag är också tokigt missnöjd med Binero, tycker laddtiderna på min sida har försämrats något fruktansvärt.

Att klicka runt i adminpanelen på en vanlig wordpressinstallation är en pina.
Tipset när man kontaktar supporten är att man ska installera W3 Total Cache. Jag tycker inte det ska behövas när man har en i nyinstallerad och i princip tom wordpressblogg.

Fruktansvärt missnöjd med supporten som ibland svarar på en av två frågor man har skickat in via mail.

Värdelöst, förut rekommenderade jag Binero. Så är det definitivt inte längre.

/ David

Senast redigerad av davidgbg den 2012-02-06 klockan 12:31
davidgbg är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-08, 16:49 #152
misters avatar
mister mister är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Sep 2007
mister mister är inte uppkopplad
Flitig postare
misters avatar

Reg.datum: Sep 2007
Hela denna och förra veckan har jag upplevt binero riktigt segt både från kontoret, mobilen och hemma, tar nästan 1 minut att ladda vilken sida som helts jag har på mitt webhotells konto och har testat om det vart något som sakta ner men det är inget. Vartfan är världen påväg! Har använt mig utav pingdoom tester men får svaret Your SITE IS 92% SLOWER THEN ALL THE SITES WE HAVE TESTED! Vi snackar inte om några tunga sidor heller!
mister är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-14, 09:08 #153
altruixms avatar
altruixm altruixm är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
altruixm altruixm är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
altruixms avatar

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av davidgbg Visa inlägg
Tipset när man kontaktar supporten är att man ska installera W3 Total Cache. Jag tycker inte det ska behövas när man har en i nyinstallerad och i princip tom wordpressblogg.
Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men inget som jag kan leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.

Ang. W3 Total Cache så gör supporten fel om de rekommenderar det tillägget. Tillägget har inte officiellt stöd för version 3.3.1 av WordPress och felrapporterna är många. WP Super Cache fungerar bättre.
altruixm är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-14, 16:04 #154
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av altruixm Visa inlägg
Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men inget som jag kan leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.

Ang. W3 Total Cache så gör supporten fel om de rekommenderar det tillägget. Tillägget har inte officiellt stöd för version 3.3.1 av WordPress och felrapporterna är många. WP Super Cache fungerar bättre.
Det är därför jag kommer att byta till City Network i helgen om jag får igenom det med klubben som jag sköter hemsidan åt...
davidgbg är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-15, 20:22 #155
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danieloss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av davidgbg Visa inlägg
Det är därför jag kommer att byta till City Network i helgen om jag får igenom det med klubben som jag sköter hemsidan åt...
Fast du missförstod nog vad altruixm skrev, han menade säkert:

Citat:
Jag kan inte påstå att klick runt i adminpanelerna hos Binero skiljer sig åt särskilt mycket under dagen/veckan, visst blir det väntetid ibland men det kan jag leva med för de tior jag betalar varje månad för webbhotellet.
Samt att byta webbhotell bara för att man rekommenderar "fel plugin" känns kanske lite förhastat. Enligt vad jag förstår arbetar Binero hårt just på att lösa prestanda problem så jag tycker du borde avvakta och se hur det går lite.
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-15, 22:10 #156
TheCheesePolice TheCheesePolice är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2011
TheCheesePolice TheCheesePolice är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Fast du missförstod nog vad altruixm skrev, han menade säkert:

Samt att byta webbhotell bara för att man rekommenderar "fel plugin" känns kanske lite förhastat. Enligt vad jag förstår arbetar Binero hårt just på att lösa prestanda problem så jag tycker du borde avvakta och se hur det går lite.
Bineros laddningstider är fortfarande helt värdelösa.
TheCheesePolice är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-15, 23:55 #157
Danieloss avatar

Danieloss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av TheCheesePolice Visa inlägg
Bineros laddningstider är fortfarande helt värdelösa.
Jo, det tror jag säkert, jag är en konkurrent till Binero så det är inte i mitt intresse att försöka övertyga dig om att det blir bra, men jag vet att Binero kämpar på och det gagnar inte Binero att den ene klagar mer än den andre hur dåligt det är eller fungerar.

Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta
ELLER
så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt.

Som det är nu så försöker den ene övertyga bättre än den andre hur dåligt det fungerar i en nu rätt lång tråd.
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 00:09 #158
ereboss avatar
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2011
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Reg.datum: Jun 2011
Har gett upp ett helt konto på Binero med ca 300 domännamn i!
Kommer fakturor med "löften" om att kontot kan sägas upp om jag inte betalar dom, men jag orkar helt enkelt inte sitta och sortera ut och betala dom domännamn som jag skulle vilja ha kvar så jag struntar helt enkelt i kontot! (Skulle väl ta 2 dygn med Bineros supersnabba kontrollpanel att sortera namnen, och att flytta dom till en annan registrar är väl en månads jobb )
Kommer väl att bli några fina snapbacks för er framöver i alla fall!
erebos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 08:05 #159
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
erebos : samma sak hände för mig orkade inte med bineros skit lät kontot dö ink alla domännamn på kontot .

Jag skulle för övrigt inte ens vilja ha binero hosting fast de skulle ge bort konton gratis eller betala för att använda dem. ett jävla gröt allting med hela binero
knullis är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 08:58 #160
gusti gusti är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2011
gusti gusti är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Jo, det tror jag säkert, jag är en konkurrent till Binero så det är inte i mitt intresse att försöka övertyga dig om att det blir bra, men jag vet att Binero kämpar på och det gagnar inte Binero att den ene klagar mer än den andre hur dåligt det är eller fungerar.

Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta
ELLER
så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt.

Som det är nu så försöker den ene övertyga bättre än den andre hur dåligt det fungerar i en nu rätt lång tråd.
Får hålla med Daniel på alla sätt och vis, ser ingen anledning att fortsätta klanka ner på Binero.
Är ni trogna Binero-kunder, håll dem om ryggen, är ni dessutom duktiga inom ett område, där ni känner att ni kan hjälpa dem, gör det.

Är ni missnöjda. byt istället för att tjafsa på här.

Kort och gott, den här tråden börjar bli uttjatad.
gusti är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017