FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#162 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, visst hjälper detta i de flesta fall, men knappast i detta. Jag tror inte Binero kämpar på mer för att fixa prestandaproblem och annat mer för att man klagar här i en nu extremt lång tråd, det snarare förvärrar situationen för Binero.
|
|||
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#164 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast, vad annat ska man göra? sitta här och gnälla i en 17-sidor lång tråd med rent gnäll, som Binero antagligen slutat titta i?
Visst, Binero har problem, och de har händerna fulla med tickets om sina problem eller dylikt. Ok. skit i att byta webbhotell. vad jag försökte få sagt oavsett, är att den här tråden börjar bli 95%upprepat gnäll från alla parter. |
||
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Man kan se dessa svaren med två ögon..
Egensajt.se som vill "ta" kunder från Binero på ett snyggt sätt samtidigt som de sitter och säger att folk som klagar öppet är nga riktiga gnällspikar.. Man kan oxå se det som en hjälp till Binero. Dock förstår jag inte hur ni hjälper Binero med att säga så? Att gå ut och kalla folk som klagar för gnällspikar visar ju vilken support ni kör med och tycker om era kunder ![]() Jag brukar inte vara en människa som vill andra illa, men ibland hoppas jag verkligen att egensajt går ner så det sprakar om det enbart för att ni ska komma ner lite på jorden med era lastbalanseringar hit och dit.. Låt Binero folket klaga öppet här, Kjelle o co kollar säkert, men om de tar åt sig är en annan sak. Ni andra folk från andra webbhotell, håll er väck härifrån, detta är Bineros tråd och inga andras ... Personligen kan jag hålla med om att i vissa fall känns det som folk reggar sig på Binero enbart för att få skriva hur dåliga de är.. |
||
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nej nej du har fel ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#168 | ||
|
|||
Medlem
|
ingen har iofs sagt något om gnällspikar.
har dock kallat majoriteten av denna tråden för gnäll, innehållet alltså. En liten förklaring gällandes gnäll, gnäll kallar jag sådant som upprepas 711ggr i samma tråd helt öppet. Stor skillnad på det och okunskap ![]() |
||
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |