FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag sa upp mitt binero 1.0 abonnemang då det tog för långt tid och köpt mig ett 2.0 system för 120:- för ett helt år i företagsabonnemang.
Det var bra pris byta under deras sommar erbjudanden och man fick ett 2.0 system automatiskt. Hade också strul med e-post adresserna som tusan i 1.0. Det löste sig när man gick till binero 2.0 och sedan valde man köra på deras SSL anslutning. Deras vanliga pop, imp är dåliga typ pop.domännamnet.tld Jag upplever då inga problem alls med binero, men det är nog för man ligger på för bra server ![]() |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu tuggar vår sida något fruktansvärt på eftermiddagen - vi kör med Binero!
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
MEN GUD så bra 2.0 är.. fel efter fel efter fel... dessutom tog de bort mina DNS inställningar vid migreringen.. ingen varning alls... TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BINERO
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Nu verkar i alla fall mina problem ha lugnat ner sig lite. Inte haft problem sen i lördags då 5st webbsidor dök och tog Binero 3 dagar att ordna. Ang City Network? Förutom att det fungerar, kan du se några skillnader i prestanda etc och hur är deras kontrollpanel i jämförelse med Bineros? |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Suck |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nåväl ska väl sluta klaga.. det är som med JYSK man får vad man betalar för ,-)
|
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Böt till City Network för ett tag sedan från Binero (har dock lite domäner kvar hos Binero). Mitt första intryck av City Network var att dem har en väldigt trevlig support (av det lilla jag har erfarenhet av hittills), enkel och tydlig kontrollpanel där allt fungerar vid första klicket och här verkar man även värdesätta långvariga och trogna kunder.
När man satt i Bineros kontrollpanel så fick man huvudvärk varje gång man skulle ändra en DNS-record... Jag vet att det finns genuint duktiga och trevliga människor på Binero, men något har gått riktigt snett det senaste året. Man stoltserade i våras om att migreringen till 2.0 för gamla kunder äntligen var på gång. Man skickade ut "vykort" om det hela etc. Innan jag böt till City Network nu i höst så hade min flytt fortfarande inte skett. Nu så här i efterhand så förstår jag inte själv varför jag stannade så pass länge som jag gjorde. Jag tycker att det var och är ett enda stort skämt att man som långvarig och trogen kund fick/får betala lika mycket som dem nya kunderna som fick/får mer lagringsutrymme, trafik etc. Nu körde jag aldrig något krävande hos Binero, så jag hade inget behov av detta. Men det är en principsak. Precis som några föregående talare har nämnt så verkar man ha släppt den stora kappsäcken med pengar hos marknadsavdelningen. För man har uppenbarligen tid att sitta och arrangera datorspelsturneringar på Dreamhack än att påbörja/slutföra en migrering som man utlovat i över ett år nu. Mitt personliga råd till de som sitter och velar om flytt: Tveka inte! Byt till ett hotell som fungerar istället. |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|