FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen som reagerar på att Safehosted företräder ett företag som marknadskille, men inte framträder med namn?
Det skulle jag önska av mina anställda, att om de agerar i sin anställning på offentliga forum så ska de även ange namn. Mitt nickname är detsamma som mitt företagsnamn, så mig kan ni hitta precis när ni vill. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
... och här damp det ner ett Jajja spam också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det roliga är att Mailcom själva har spammat mig nu. Tacksamt eftersom jag kunde anmäla även dem till konsumentverket.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick även jag från Mailcom på personliga adresser...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När det gäller mailcom kan man inte sjunga: Du är den ende
Synd att konsumentverkets anmälningsfunktion inte funkar, i vart fall inte för Safari och Firefox ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Haha, mitt automagiska spamfilter fungerar
![]() Tittade i spamlådan och hittade lite "godis" från mailcom: Beställ ditt exemplar av boken idag. OBS. Vi har bara knappt 100 böcker kvar, sedan är hela upplagan slut och det dröjer tills nytrycket kommer. Returnera bara det här mejlet till mig med dina uppgifter ifyllda nedan så skickar jag boken snarast. Vänliga hälsningar Emma Larsson Kontentan AB 031-3352230 Erbjudandet gäller så länge lagret räcker. Adresskälla Mailcom.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fast om det är en "inte allt för insatt" person som gått på mailcoms reklam/insälj är det lite tragiskt. För dem är det inte så lätt att förstå alla turer när munlädret går på helvarv.
Ja, så började jag mitt svar men så tog jag en titt på Kontentan AB. Nja, har man Marknadsföring & försäljning som en av sina specialiteter då får man nog ha lite bättre koll på vad man gör. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jisses. Kollade en hel del lådor på catch-all adresser.
Var en hel del ji2ohDjhowdj@domain och n2dHDhowf@domain . Kul kul. Den där firman ni köpte adresserna av verkar vara rätt bluffig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|