FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tro du har fel! En allt för snygg sajt får mej att reagera. Det som vill luras, det gör oftast gör snyggt.
En sak jag tycker är viktigt , är att ha med informaton om bolaget på hemsida och ett telefonnummer man kan nå bolaget på. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Man ska sälja produkterna, inte hemsidan! Så jag instämmer med Conny till den större delen på den här punkten med. Citat:
Designers brukar nästan aldrig ha koll på behovet hos den som använder sig utav systemet/produkten, och på det sättet tycker jag att conny har helt rätt! Grafisk formgivning har inte så stor betydelse. De största butikerna och leverantörerna har väldigt enkla butiker utan någon som helst grafisk formgivning. Inget illa menat men så är det! ![]() ![]() Förstår däremot att ni som designer säger så för att promota er rörelse. ![]() Edit: Vi tar er hemsida som ett exempel, "desajn" punkt se Bannerbakgrunden är skrikande gul vilket gör att pupillerna förbereder sig för att ta in ljus, däremot är texterna och allt annat är i mörkare färger och irriterar inte ögonen. Det vore bättre om ni har ljus text i mörk bakgrund... Bannerbakgrunden irriterar verkligen ögonen! Senast redigerad av Lancelot den 2011-02-24 klockan 08:00 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|