FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snyggt =)
Men är det bara jag som sett att logon har en vit bg medan headern är #F8F8F8? :S http://imm.io/27SS |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
digi: antagligen - jag har inte så bra kontrast på skärmen
![]() Bra och tydligt gällande shopen! Du visar tydligt säljpunkter men prova byt färg på köpknappen. Orange skall tydligen vara tilltalande (säljande). Kan du inte bygga upp urlerna som wordpress gör? Då slipper man idn. Du borde också fixa till mod rewrite för informationssidorna. Jag håller med om att det rosa blir lite för mycket. I övrigt gillade jag hur färger använts. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Här kommer lite feedback från en kvinna!
Jag tycker din butik är jättefin. Tycker du har valt en kreativ och balanserad färgpalett som sticker av litegrannm och det ger din sida en egen identitet. Det är inte lätt att skapa en design med många färger utan att det blir brokigt, men tycker du har lyckats. Lika lekfullt som innehållet, kommer att tilltala målgruppen tror jag. Ett litet förslag. Hade jag varit du hade jag bytt taglinen under PYSSLORAMA från det smula vaga "för dig som gillar pyssel" till mer tydliga och distinkta "inspiration och webbshop för dig som gillar pyssel". Det BRODERAR ut lite mer vad man bjuds på (inspiration) och vad som är möjligt (att handla). Men det är en smakfråga. Stort lycka till, kul att du får order innan du verkar ha kört igång, det verkar ju lovande!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Blomsterpassion: Tack för dom fina orden. Det var kul att höra. Tack för tipset om slogan. Det är något jag skall ta i beaktande.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|