FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På arbetsprov.se kan arbetsgivare lägga upp arbetsprov och privatpersoner kan lägga upp personliga arbetsprov.
Detta görs genom att arbetsgivaren laddar upp och bygger sitt tänkta test för privatpersoner att lösa. Efter att arbetsgivaren har ställt in sitt arbetsprov och publicerat detta kan privatpersoner registrera sig samt ladda upp sina svar på arbetsproven. Nu finns det än så länge inte så många arbetsgivare som registrerat sig på sajten ännu, så det är nog mest de personliga arbetsproven som går att se tips och kritik på. http://arbetsprov.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Stilig design, men måste man registrera sig för att se vilka arbetsprov som ligger uppe? Borde det inte vara öppet så alla kan se vilka arbetsprov som finns, och att man sen får registrera sig om man vill lämna in det?
Ett testkonto? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag gissar på att det är något i mitt innehåll som förvirrat dig? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag hittar inget arbetsprov, det förvirrar mig. Vore bra om man kunde navigera till arbetsproven som ligger under de olika kategorier, utan att använda sökrutan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ang. förvirringen av att hitta arbetsprover, så pratas det om att visa en lista på startsidan av arbetsprover. Personligen tycker jag startsidan ser bra ut, och förstod direkt hur jag kunde göra.
Om det skall vara på något sätt lättare för personer att hitta arbetsprover, så lägg till en knapp så man kommer till en sida där sökalternativ är på standard. Använd samma knappar som du använder för privatpersoner och företag, fast kanske i annan färg.. Tror det skulle kunna komma och förstöra den snygga designen på startsidan om du lägger ut en fet lista med arbetsprover på startsidan.. Tyvärr.. :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Prova att öka höjden på den blåa ytan längst upp. Om det är den vägen du vill att besökarna ska ta så borde den få mer fokus. Som det är nu filtrerade jag automatiskt bort sökrutan när jag kollade en snabbis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|