FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Be Loopias support om exakt tidpunkt då domänen togs bort och matcha det med de inloggningar du har i kundzonen. De brukar vara hjälpsamma vid dessa tillfällena när man behöver lite mera info ifrån dem.
mvh Jens som har haft över hundratalet domäner i flera år hos Loopia utan problem. |
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
tror du inte det finns några fiskar då som klarar sig? Dom fiskarna säger nog detsamma "han är skjuter inte, jag blev inte träffad". ![]() inget illa menat emot dig dock, men det är ganska många som haft allvarliga problem med loopia/active24. |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
lösenord som går att få ut, domäner som går att stjäla från andra bara man har deras kundnummer, vilket man får om man köpt domän av någon som har loopia.. Det finns fler exempel på sådant som funnits och fortfarande finns som är under all kritik. Alla gör misstag, men sedan finns det sådant som är "skiter väl vi i"... |
||
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Dessutom har de attityden "Vi skiter i förbättringar, det fungerar som det är", vilket är otroligt otrevligt. Loopia har gått ner sig, och jag skulle aldrig rekommendera Loopia till någon.
__________________
@Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. |
|||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hade problem med Loopia ganska regelbundet, största problemet då var att man i princip blev idiotförklarad av supporten och det tog många mail (vissa ärenden var man tvungen att ta per mail) innan de insåg vad de hade gjort fel. Detta var dock för ett par år sen och jag tycker att de har blivit mycket bättre.
Är en ganska stor kund till Loopia och idag rekommenderar jag dem till flera kunder, vänner och bekanta. (Inte för att det hör till, men jag har minst lika mycket och stora problem hos t.ex. Binero). |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och som det står här ovan, de har nog inte blivit landets största domänhanterare genom att skita i sina kunder och vara dryga. Givetvis finns det fler som är missnöjda med dem än Kalles Domänservice med 100 kunder. Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning? |
||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
om loopia inte märker när det är kunder med 1000+ domäner och hundratalet återförsäljarkunder FLYTTAR därifrån.
inte bara en stor kund utan flera.. märker de inte sådana varningssignaler själva så får det vara. Ska man behöva kontakta styrelsen direkt :/. Nä jag släpper denna tråd för nu börjar bli lite väl gnällig känns det som :P. |
||
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Administratör
|
Flertalet gånger. Senast idag faktiskt. Men den där Kirsi på supporten som jag hela tiden verkar få gör mig så arg.
Jag har varit kund hos Loopia i sju år, och det har bara gått utför hos Loopia för mig. Man skall behandla varje kund som om den vore den enda de har. Det gör inte Loopia idag. Under tidigare ledning, Sam Nurmi, gjorde Loopia det.
__________________
@Zn4rK - Börja blogga - Paintball i Göteborg Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker. |
|||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|