| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Citat:
Och som det står här ovan, de har nog inte blivit landets största domänhanterare genom att skita i sina kunder och vara dryga. Givetvis finns det fler som är missnöjda med dem än Kalles Domänservice med 100 kunder. Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning? |
||
|
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
om loopia inte märker när det är kunder med 1000+ domäner och hundratalet återförsäljarkunder FLYTTAR därifrån.
inte bara en stor kund utan flera.. märker de inte sådana varningssignaler själva så får det vara. Ska man behöva kontakta styrelsen direkt :/. Nä jag släpper denna tråd för nu börjar bli lite väl gnällig känns det som :P. |
||
|
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Administratör
|
Flertalet gånger. Senast idag faktiskt. Men den där Kirsi på supporten som jag hela tiden verkar få gör mig så arg.
Jag har varit kund hos Loopia i sju år, och det har bara gått utför hos Loopia för mig. Man skall behandla varje kund som om den vore den enda de har. Det gör inte Loopia idag. Under tidigare ledning, Sam Nurmi, gjorde Loopia det. |
|||
|
|
| Stängt ämne |
|
|