Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Mina domäner FÖRSVANN!

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-10-25, 12:47 #1
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2010
Inlägg: 203
Citat:
Ursprungligen postat av Alex Visa inlägg
Så länge de behandlar sina kunder som skit så är de sämre. Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag fick ett trevligt supportmail tillbaka av Loopia. Frågorna besvarades inte utan att man var arrogant och dryg som vanligt.

Dessutom har de attityden "Vi skiter i förbättringar, det fungerar som det är", vilket är otroligt otrevligt.

Loopia har gått ner sig, och jag skulle aldrig rekommendera Loopia till någon.
Har aldrig fått ett otrevligt svar ifrån dem, tvärtom är de alltid jäkligt trevliga i framförallt telefon men också till viss del epost även om de är mer formella där. Så jag säger motsatsen.
Och som det står här ovan, de har nog inte blivit landets största domänhanterare genom att skita i sina kunder och vara dryga. Givetvis finns det fler som är missnöjda med dem än Kalles Domänservice med 100 kunder.
Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning?
JensS är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-25, 13:00 #2
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2003
Inlägg: 1 557
Citat:
Ursprungligen postat av JensS Visa inlägg
Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning?
om loopia inte märker när det är kunder med 1000+ domäner och hundratalet återförsäljarkunder FLYTTAR därifrån.

inte bara en stor kund utan flera..

märker de inte sådana varningssignaler själva så får det vara.
Ska man behöva kontakta styrelsen direkt :/.

Nä jag släpper denna tråd för nu börjar bli lite väl gnällig känns det som :P.
Dennis Holm är inte uppkopplad  
Oläst 2010-10-25, 13:04 #3
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 1 621
Citat:
Ursprungligen postat av JensS Visa inlägg
Har du påpekat ditt missnöje med Loopia till deras ledning?
Flertalet gånger. Senast idag faktiskt. Men den där Kirsi på supporten som jag hela tiden verkar få gör mig så arg.
Jag har varit kund hos Loopia i sju år, och det har bara gått utför hos Loopia för mig. Man skall behandla varje kund som om den vore
den enda de har. Det gör inte Loopia idag. Under tidigare ledning, Sam Nurmi, gjorde Loopia det.
__________________
Mordgåtor | Mordgåta | Beställ mordgåtor
Alex är inte uppkopplad  
Stängt ämne


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 2 (0 medlemmar och 2 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:33.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017