FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Administratör
|
Active24's ägare, Mamut, äger också Loopia.
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Som alex säger så ingår active24 och loopia i samma koncern. det är active24 som är registrar för loopias domäner. Eller för att vara exakt, mina äldre domäner som jag inte längre ens tänker på att jag äger står hos active24 som registrar (reggad via loopia). Borde få tummen ur och flytta dem. |
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Svaret:
Jag har tydligen tagit bort en domän dit dessa har varit alias åt. Bara supporten kan ändra pekningen nu. Konstigt scenario, hur hände det? Tydligen så äger jag i alla fall fortfarande domänerna. Så om ni råkar ut för liknande så vet ni väl kanske svaret. |
|||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Gör en ordentlig whois på domänerna så får du fram ordentlig data, istället för registerars ev. cachad data.
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag tror/hoppas du blivit lite "paranoid" (inte i bokstavlig mening) bara och om jag nu har rätt förstår jag dig. Jag fick relativt nyligen mail från nunames som tydde på att hälften av mina .nu var på väg att upphöra. Det visade sig vara ett misstag som begåtts av det amerikanska bolag där jag köpt dem. Allt rättades till efter två kontakttillfällen med deras support. Har jag fel, ber jag redan nu om ursäkt!
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så felet att sidorna inte visades var för att du tagit bort domänen dit du hänvisade dina besökare. Stämmer det? |
||
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det stämmer, men frågan är vem som tagit bort den domänen. Det är nog där som allting uppstått, att någon (inte jag) tagit bort domänen den 21 oktober då all statistik stannade upp. Nu har jag bytt både användarnamn och lösenord till Loopia, får vara mer försiktig nästa gång.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|