FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Administratör
|
Att sälja för provision är inte så dumt. Är du en grym försäljare så kan du tjäna bra med flis. Det jag tror är svårast att sälja på gatan är premunerationstjänster.
Vill du ha jobbet, så kommer du att få jobbet. Inget snack. Det kostar inte företaget något, och tjänar du, tjänar dom.
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Stefan:
Vad jag menade med 100% var inte att 100% av intäkten var din provision utan snarare att om du skiter i att sälja några timmar idag så tjänar du heller ingenting. (Avtal och liknande räknar jag inte). Du måste väl ändå förstå att om du är egenföretagare så är det precis som att arbeta med 100% provision - säljer du inget så tjänar du inget. Med en grundlön kan du hänga vid kaffeautomaten tills du får sparken och ändå få betalt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Att man inte tjänar pengar om man inte jobbar är jag överens om!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Redigerat inlägget.
Senast redigerad av trådlöst den 2010-05-07 klockan 17:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror inte dom hänger på wn.
Och vad skulle de göra dom om jag har skrivit deras företags namn här? Jag har ju inte sagt ngt ont om ngn / något så den tanken is gone! ![]() De dom vill att vi ska sälja är en mkt unik produkt, det kan jag tyvärr inte säga här. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Personligen tycker jag att du har varit ganska negativ och kallat det för slaveri. Jag ser det inte alls som en positiv sak om jag skulle anställa. Det var bara ett tips, det var därför jag citerade företagsnamnet med stjärnor så du kunde editera ditt egna inlägg... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|