FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nope, fungerar inte för mig heller. fast det kommer väl vid migreringen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har varit Binerokund bra länge (sen det var Aleborg bortåt stenåldern någon gång) och har sett dem förbättras gång på gång.
Tråkigt att se de snabba negativa kommentarerna, grabbarna i Kista kämpar hårt för att ge oss kunder en bra tjänst. Mer utrymme, mer trafik, toppen! Kanske nyttjar en bråkdel av utrymmet men är nöjd att se att utrymmet inte blir något problem för framtiden. Och priset, det är inte mycket, det är snudd på gratis med det som ingår. Första releasen av deras nya tjänster, jag tar del av det vid migreringen, ser fram emot det. Rock on Binero! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skönt med SSH äntligen. Hoppas Binero kan behålla sin servicenivå bara nu när det antagligen kommer storma in massor av nya kunder!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
|
Går det att köra nginx på Binero?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var väl snarare så att det vore bra att slippa skriva in sina uppgifter när man kontaktar support om man ändå redan är inloggad.
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
|
Så, nu var man Binero kund
![]() Men jag förstår inte hur nya DNS-editorn fungerar? Verkar inte gå att ändra något, inte i Google Chrome i alla fall... Edit: Okej, nu förstår jag. Vissa grejer är låsta, t.ex. mail-posten i DNS:en. Så med andra ord kan man inte köra Gmail som mail-leverantör? Känner mig väldigt låst just nu ![]() Senast redigerad av Spindel den 2010-03-09 klockan 17:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad använder ni SSH till på ett webbhotellskonto? På en VPS/dedikerad server förstår jag syftet. Kör ni uppladdning via SSH istället för FTP?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |