FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Banned
|
Hur mycket hade man som privatkund innan i utrymme? 5GB eller vad var det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan man inte ha ett Binero-konto nu istället för en VPS?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Riktigt nice med fritt antal mysql databaser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han säger säkert nej "bara för att" frågan är lite lam, typ som alla andra brukar skriva "hur långt är ett snöre".
Allt beror på vad man behöver, vem är de som behöver en VPS från start? Vad har man för krav? Har man ett antal sidor, 1-100 så man kan ju köra både och, jag har konto hos t.ex. servage och där har jag ett 30 tal domäner och sidor. Sen har jag också någon form av delat hosting/vps med ett 10 tal sidor. Båda funkar ju, bara hosten inte slänger in 1000000 sidor på en server och kör databaser osv lokalt när de är mycket sidor. VPS kan ju vara så att man har kontroll behov och vill kunna styra lite extra insällningar, och vill kunn SSH'a in på maskinen varför man nu skulle vilja de på en webbserver. Kanske om man gillar att köra någon nix/terminal server. Who knows. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag anser inte att en sida som drar 4000 GB trafik per månad inte kommer belasta en server så därför känns 4000 GB något som är taget från tomma intet.
Vore kul om Binero kunde kommentera detta för man har ingen som helst möjlighet att veta hur mycket man får belasta på något sätt. är där en limit på sql frågor? och så vidare... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker också det tyvärr känns lite USA-varning över det hela men hoppas det blir bra.
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ser mycket bra ut Binero! Bra jobbat. Senast redigerad av end den 2010-03-08 klockan 15:10 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|