FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag anser inte att en sida som drar 4000 GB trafik per månad inte kommer belasta en server så därför känns 4000 GB något som är taget från tomma intet.
Vore kul om Binero kunde kommentera detta för man har ingen som helst möjlighet att veta hur mycket man får belasta på något sätt. är där en limit på sql frågor? och så vidare... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker också det tyvärr känns lite USA-varning över det hela men hoppas det blir bra.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Ser mycket bra ut Binero! Bra jobbat. Senast redigerad av end den 2010-03-08 klockan 15:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fortfarande inte stöd för framtidens plattformar: Python och Ruby
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skulle vara nice om någon från binero kan bekräfta hur mycket som egentligen är overselling eller om man faktiskt kan utnyttja alla sina GB. Min externa hdd har nämligen kraschat och jag funderar på att ladda upp ~30 GB där så länge eftersom det blev lite fullt på laptopen när jag försökte rädda lite filer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle inte säga att jag är negativ. Det var bara en lösning jag funderade på idag (när nyhetsbrevet från er damp ner) och något jag lär få leva utan. Jag är en nöjd kund hos binero.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Verkar som det numera ingår MS sql databas både i privatpaketet och företagspaketet. Stämmer det så är det ju ett riktigt lyft. Vet inget annat hotell som erbjuder det som standard och/eller för den månadskostnaden. Återstår att se vad för prestanda som erbjuds detta db alternativ.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Var kan man läsa det finstilta? Vore det möjligt att fylla ett konto med 100GB lagliga avi, mp4 filer osv och använda det som filserver? Hur mycket bandbredd har varje kund tillgång till?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |