FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
japp Kedi, det stämmer, jag ser gärna att du inte handlar på kredit hos mig om du har betalningsanmärkningar.
Eftersom 95% av alla orders lagda av personer med betalningsanmärkningar inte betalas, så pga dessa människor så kan nu de resterande 5 % som har betalanmärkningar och vill betala inte handla på faktura hos oss. Tråkigt för dem men så är det. Jag tro det är rätt vanligt bland oss e-handlare att inte bevilja faktura till människor med betalanmärkninar Senast redigerad av SweCat den 2009-12-01 klockan 14:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sedan är det inte särskilt seriöst att kräva betalt i förskott när man kan betala i samma veva som ett paket kommer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Och de som inte hämtar ut sina paket då? Vem ska betala den kostnaden enligt dig Kedi?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lika illa är det när företag skickar produkter som man inte har beställt och kräver att man står för fraktkostnaden när det är företagen som skickar oönskade produkter som ska stå för frakten.
Finns nämligen dem som har blivet blåsta på produkterna av företag som kräver betalt innan de skickar produkterna. Dock inte jag eftersom jag inte skickar från sådana företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nej, nu tänker jag inte diskutera detta mer eftersom jag har sagt min åsikt angående detta. Har i alla fall skrivet i min blogg angående detta.
Senast redigerad av Kedi den 2009-12-01 klockan 18:38 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läs själv Kedi, jag skrev OM du har betalningsanmärkningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Personer som inte hämtar ut sina postförskott betalar inte fakturor du skickar till dem pga att de inte löser ut sina paket. Det måste du väl inse själv? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
kedi verkar inte vara en företagare själv, därför är det omöjligt att förstå sig på hur det fungerar. Och driver hon/han ett företag, önskar jag lycka till
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|