FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
På vissa låter det som de som har en betalningsanmärkning inte betalar för sig.
Man kan inte kräva att folk betalar innan man skickar en vara. Jag t ex väljer bort företag som kräver betalt innan de skickar en vara eftersom jag föredrar att betala i samma veva som en vara kommer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
japp Kedi, det stämmer, jag ser gärna att du inte handlar på kredit hos mig om du har betalningsanmärkningar.
Eftersom 95% av alla orders lagda av personer med betalningsanmärkningar inte betalas, så pga dessa människor så kan nu de resterande 5 % som har betalanmärkningar och vill betala inte handla på faktura hos oss. Tråkigt för dem men så är det. Jag tro det är rätt vanligt bland oss e-handlare att inte bevilja faktura till människor med betalanmärkninar Senast redigerad av SweCat den 2009-12-01 klockan 14:56 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Sedan är det inte särskilt seriöst att kräva betalt i förskott när man kan betala i samma veva som ett paket kommer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Läs själv Kedi, jag skrev OM du har betalningsanmärkningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Och de som inte hämtar ut sina paket då? Vem ska betala den kostnaden enligt dig Kedi?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Personer som inte hämtar ut sina postförskott betalar inte fakturor du skickar till dem pga att de inte löser ut sina paket. Det måste du väl inse själv? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nu tänker jag varken skriva eller läsa vad som skrivs i tråden. Håller mig borta från oseriösa företag som kräver betalt innan de skickar produkterna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||