FAQ |
Kalender |
![]() |
#211 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du klagar inte på de som bara säger att det blev bättre? =) Folk är underliga.
![]() |
![]() |
#212 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag saknar det gamla WN, speciellt förstasidan blir jag vansinnig på nu. Den är rörig utan överblick. Jag gillade att snabbt kunna få översikt över olika forumavdelningar som det var tidigare, det önskar jag få tillbaka. Jag har försökt vänja mig och tänker att det är jag som är en gammal kärring som är bakåtsträvande men nu kan jag inte vara tyst längre. Jag tycker just förstasidan är en otrolig försämring och jag upplever till och med att jag inte längre går in här, vilket är sorgligt. De nya funktionerna man säger sig lagt till har jag inte ens lagt märke till. Snälla någon , hjälp, sveriges samlade webbmasterelit måste väl kunna göra ett användarvänligt forum, är det inte vitsen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag håller med om startsidan, resten av sajten's utseende kan jag leva med (betyder inte att det är perfekt).
Men _SNÄLLA_ byt startsida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eller i alla fall göra en ordentlig förstasida med senaste inlägg/nyheter med en forum länk i menyn som har samma startsida som förr.
Som det är nu så känns det som om det är default installation av vbulletin |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | ||
|
|||
Medlem
|
Dagens inlägg (dvs senaste 24 timmarna) borde visas även när man är inloggad (istället för Nya inlägg).
Samt: Edit: ser nu att Dagens inlägg finns under Snabblänkar... Senast redigerad av Ireneri den 2009-09-05 klockan 12:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.eu
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#219 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Egentligen ingen riktig anledning, bara att jag var lite inkonsekvent när jag la upp länkarna i mallen. Det är ju redirects från den ena till den andra vilket inte borde påverka funktionaliteten.
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte lite knas med tiden? Den verkar fela 2 timmar, eller ändrar man detta på inställningar? Har inte hittat på det i alla fall.
EDIT: Hittade på det. Senast redigerad av Skatedragon den 2009-09-07 klockan 20:45 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|