FAQ |
Kalender |
![]() |
#231 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Operativsystem?
Jag kör IE 8.0.6001.18702 som verkar vara senaste för XP.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Citat:
PHP-kod:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
|
|||
Administratör
|
Med både Vista Home och Vista Business samt samma version av IE som dig så får jag inga sådana problem - inloggad (med vanlig användare och admin) eller utloggad. Är det verkligen www.wn.se och inget mer du är inne på? Några plugins som kan påverka? Testat en annan webbläsare?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Några saker som bara verkar hända på min bärbara:
1) Jag får upp adcycle.cgi då och då (någon annons som orsakar det verkar det som) 2) Det går segt att skicka inlägg (gäller inte formulär på andra sidor utan enbart wn) 3) Får upp detta ibland trots att jag bara klickar på submit-knappen en gång (och inte har skickat något annat dessförinnan): "Det här forumet kräver att du väntar 30 sekunder mellan postning av inlägg. Vänligen försök igen om 15 sekunder."
![]() |
![]() |
#236 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Samma här. Ibland blir det bara timeout och det går inte att posta inlägget alls (däremot fungerar det fortfarande att svara i någon annan tråd). Att ta bort cookies och cache hjälper inte. Om jag försöker posta samma inlägg från en annan dator fungerar det (men fortfarande segt).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En petgrej till. När man rapporterar inlägg så står det "medelande" istället för "meddelande".
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
|||
Banned
|
Jag skulle vilja ha en utkorg där alla PM hamnar som man skickar. Nu är det så svårt att hålla reda på vad man skrev senast till en användare.
Önskan om detta kanske har varit uppe tidigare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.wn.se/profile.php?do=editoptions |