FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Min avatar blev helt otroligt enorm efter bytet till vBulletin, det är samma bild som i gamla forumet men det verkar inte finnas någon normaliseringsfunktionalitet som ser till att avatarerana blir ungefär lika stora som de blev i gamla forumet.
Jag tycker helt enkelt inte att det är lika kul att besöka WN längre så jag har oxo trappat ner på skrivandet och läsandet en hel del. Det känns inte bekvämt utan väldigt omständigt att läsa och kommentera inlägg numer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Usch för "nya" WN.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fördelarna överväger klart nackdelarna med bytet till vbulletin. Något jag är otroligt glad över är fortmateringen när man postar inlägg.. höll på att bli vansinnig varje gång man, t.ex. skulle göra ett ord understruket eller fet-text och fick bb-taggen sist i inlägget.
Men det som jag tagit upp innan verkar det bara vara jag som upplever (då ingen annan kommentrat det)??. Dvs forumets tidszonen är fel, dvs ligger två timmar efter. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personligen tror jag att vi jämför mycket. Det tar lite tid att smälte förändringen, glöm inte att syftet var en förbättring. Vilket många håller med om. Ge skaparna konstruktiv feedback istället för "det är tråkigt nu".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
|
|||
Medlem
|
Ligger lite i det folk säger, man var "van" med gamla WN helt enkelt.
Att få en snabb överblick över dom senaste aktiva trådarna i respektive forum saknar jag faktiskt. Den var mycket uppskattad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|