FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är bara positiv.
Jag besöker bara http://www.wn.se/search.php?do=getnew och den funktionen fanns ju inte förut, vilket gjorde att jag besökte sidan mer sällan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tog ett par dagar att vänja sig, men nu ser det bra ut. Det som fortfarande är störande är de jättestora avatarerna som vissa medlemmar har, typ 300 pixlar i bredd, samt att meddelanden i den privata inkorgen som tidigare varit lästa har markerats som olästa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Som Timofey säger, tog ett tag att vänja sig men nu tycker jag sidan är mycket bättre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Min avatar blev helt otroligt enorm efter bytet till vBulletin, det är samma bild som i gamla forumet men det verkar inte finnas någon normaliseringsfunktionalitet som ser till att avatarerana blir ungefär lika stora som de blev i gamla forumet.
Jag tycker helt enkelt inte att det är lika kul att besöka WN längre så jag har oxo trappat ner på skrivandet och läsandet en hel del. Det känns inte bekvämt utan väldigt omständigt att läsa och kommentera inlägg numer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Usch för "nya" WN.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du klagar inte på de som bara säger att det blev bättre? =) Folk är underliga.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Fördelarna överväger klart nackdelarna med bytet till vbulletin. Något jag är otroligt glad över är fortmateringen när man postar inlägg.. höll på att bli vansinnig varje gång man, t.ex. skulle göra ett ord understruket eller fet-text och fick bb-taggen sist i inlägget.
Men det som jag tagit upp innan verkar det bara vara jag som upplever (då ingen annan kommentrat det)??. Dvs forumets tidszonen är fel, dvs ligger två timmar efter. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |