FAQ |
Kalender |
![]() |
#111 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det jag gillar bäst ju nu är nog att urlen är wn.se och inte webmasternetwork.se
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Är inte säker på att detta går att ändra efter import har skett. Så det kanske bara gäller för nyregistreringar. Senast redigerad av daniel_ den 2009-08-25 klockan 14:13 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
||||
Administratör
|
Jo, det verkar vara så... Hm.
![]() |
![]() |
#114 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mm okej.
Då får först gå in i includes/config.php Ändra till 1 enl. nedan. Kod:
// ****** USERS WITH QUERY RUNNING PERMISSIONS ****** // The users specified here will be allowed to run queries from the control panel. // See the above entries for more information on the format. // Please note that the ability to run queries is quite powerful. You may wish // to remove all user IDs from this list for security reasons. $config['SpecialUsers']['canrunqueries'] = '1'; ![]() Jag tror detta är enda sättet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Alex > Kan ni inte aktivera "Snabbsvar" så att man slipper klicka på en post först? Oerhört irriterande. Det förra snabbsvar var mycket enklare och bättre.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett annat problem är att interna och externa länkar öppnar i nytt fönster, länken http://www.wn.se/search.php?do=getnew borde ju öppna i samma, nu öppnar den nytt fönster.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
|
||||
Nykomling
|
Den var väl inte speciellt svår att hitta? Dock så skulle det vara bra att bli upplysen om det, så man kan aktiviera det. Om man vill kunna mottaga PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
|
||||
Administratör
|
Det har jag fixat nu. Nu skall det fungera som det förra.
![]() |
![]() |
#120 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej detta var inte bra..
- dåligt med nya första sida. - skall vara 100% bred. - saknar inlägg sedan senast, inte bara dagens inlägg. - min avatar är borta. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|