FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kan tycka att framsidan känns lite tom, och så saknar jag möjligheten att på framsidan snabbt kunna se vilken tråd som sist fick ett svar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En annan sak jag märkt är att grafiken laddar långsamt på vBulletin, jämfört med SMF eller phpBB3, på själva viewtopic sidan "hoppar grafiken" in liksom. Senast redigerad av Danielos den 2009-08-25 klockan 13:08 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
1. Varför byta forumsystem när det gamla fungerade finfint? 2. Gällande överföring av material mellan IPB och vB så finns det ju flertalet "konverterare", varför inte använda en sådan? Känns lite som det kom plötsligt. Vet att jag inte bidrar med något till wn.se, mer än mitt sällskap, men borde det kanske inte varit på sin plats att rådfråga användarna först och kanske lägga upp en developmentmiljö? Jag ser fram emot framtiden dock och tror att allt kommer bli finfint när alla bitar är på plats! // Robban |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Bra jobbat! Kul att det händer grejer!
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
|
I det gamla systemet fick jag ett mejl så fort någon postat ett meddelande oavsett i vilket forum det hade gjorts, nu verkar det som denna funktion tappats bort.
Finns en möjlighet att manuellt gå in och ställa in "dagligt" mejl för varje enskilt forum, hur jobbigt som helst.... En klar försämring tycker jag, det grafiska lull-lullet har jag inet tagit mig tid att funder apå ännu... Ser i föörsta hand till innehållet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
ConnyWesth: "Du har stängt av privata meddelanden. Du kan inte skicka privata meddelanden förrän aktiverar funktionen genom att redigera dina alternativ." :-) Thomas: Man ser avatarer som icke inloggad men ej som inloggad ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag föredrar sidan som den är - en bredd på 100% är inte att föredra.
Av dagens större webplatser är det väl i princip endast Wikipedia som har bredd 100%, och det är fruktansvärt irriterande om man har en någelunda vettig skärm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Innocast: du kan ställa in det också, så du ser avatarer som inloggad
![]() Med risk för att låta tjatig så saknar jag nog också den sköna överblicken som fanns förr. Jag besökte WN i snitt ~50-60ggr/dag och kollade då bara startsidan. Hade det hänt nått så läste jag vidare ![]() Sen vill jag dock ta WN-boysen i försvar här lite, många frågar varför dom bytte forummjukvara när den gamla fungerade bra. Vad jag kan minnas var det flertalet medlemmar som klagade som fan på att dom körde en utdaterad mjukvara, rätta mig om jag har fel ![]() Kort och gott, kul att det händer grejor! Det blir nog bra till slut. Jag personligen kommer dock vara mindre aktiv tills ni hittar på en lösning för startsidan, jag har inte tid att klicka mig runt för att ta del av nya trådar (eller så är jag bara lat) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
http://www.wn.se/profile.php?do=editoptions Är det någon som vet hur man ändrar så att gruppen Medlemmar har på PM, Avatarer och signaturer av default så får ni gärna upplysa mig. Har kikat runt lite nu, men hittar inte.
![]() |
Svara |
|
|