FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Jag har märkligt nog inga rättigheter jag heller, men så är jag en §3 återfallsförbrytare också med knapp existensberättigande ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det jag saknar mest är översikten med att ha det senaste från alla trådar på en sida, det behöver inte vara på framsidan, men varför inte göra såhär:
Ta knappen "nya inlägg" i menyn och strukturera den som framsidan på wn var förr, d.vs det senaste från varje kategori. Som det blev nu så ser man en total feed över allt det senaste, men mycket kan vara ointressant för många av medlemmarna på wn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Dom som ligger där just nu fixade jag på 5 minuter tidigare ikväll. Blir nog mer naturligt om ett tag. Vi kanske rent av kan hitta en algo så det blir automatiskt, just nu är det manuellt jobb.
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Om det nu skulle vara så att det blir en återgång till den vanliga vyn så kan man kanske lägga dom populära trådarna äver själva forumet om dom inte blir för många? Som alternativ självklart
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Den feeden verkar vara mer "senast aktiva". Min största irritation just nu är upplägget. Vill gärna slippa att klicka på ett inlägg för att kunna snabb svara. Tycker ni var lite för snabba att lansera det hela. Bara det att man måste aktivera saker på nytt, som tex. avatarer (som dels är gigantiska vissa). Fixa så att gamla saker fungerar (vilket LOVADES i "WN Suger")! Senast redigerad av Jonas den 2009-08-25 klockan 01:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bra jobbat!
Betydligt bättre, tycker iaf en forumbiten snubbe som jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ta bort den onödiga "utvalda diskussioner" eller flytta den till topp eller längst ned på sidan.
Gör kategorierna breda, ha senaste aktiva tråden på framsidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Medlem
|
Trodde sidan blivit hackad när jag gick in på den :P
Första intryck: suger stenhårt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||
|
||||
Medlem
|
Tanken med ett forum är att man på ett överskådligt och enkelt sätt skall kunna kommunicera. Själv anser jag att dagens forum script så som VB och senaste IPB har rört till det rejält och byggt in en massa funktioner som få använder. Det påminner mycket om bränningsprogrammet Nero där man lagt till en massa skräp och slutat koncentrera sig på huvudfunktionen "Bränning". Samma trend ser jag med forum scripten där bloggar och gallerier byggs in samt chat funktioner.
Jag tycker som så många andra nämnt i tråden att bytet inte var befogat då det gamla fungerade så bra. Det är innehållet i ett forum som är viktigt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|