FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Administratör
|
Då var det dax, vilket ombud reggar man .se domäner hos för bästa service & bästa pris, domänen skall inte hostas hos ombudet i fråga.
Admin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag reggat hos tba.net men är fan inte nöjd. Tycker de är för slöa helt enkelt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Billigast vad jag hittat, som går bra att hosta på andra ställen förutom hos dem själva, är ISPHuset.se. 395:- + moms.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Andreas ska du snacka med å hälsa ifrån mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
haha jo och mycket slöa, hålla er borta ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Sbbs.se kostar 450kronor+moms jag förbokade en domän där men råkade av misstag även ha kryssat för SBBS DNS tjänst som kostade lika mycket till. Detta upptäckte jag inte förrän jag fick fakturan på 900+moms. Mailade dem samma kväll och sa att jag inte alls ville ha den tjänsten. Som svar redan nästa dag sa dom att dom skulle stryka tjänsten och skicka en ny faktura.
Bra service! Rekommenderas.
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() /Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad jag förstår tar ISPHuset 250 kr kr per år för att man ska använda utomstånde DNS:er. Finns det inga bra och billiga ställen där man inte blir påförd extra kostnader bara för att man vill använda egna DNS:er?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
################ Uppdaterat: 395 kr + moms gäller om man tar hand om DNSerna själv, däremot kan man köpa tjänsten av dom för 250 kr om man vill anlita dom. Källa: Tom på ISPHuset. ################ Admin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|