FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kommer nog använda dem .. Tack :blink: [/b][/quote] Nic-se säljer ut det för 250 kr + moms till företag och Loopia går inget plus på att sälja .se-domäner. De är schyssta. ![]() "Billiga .SE-domännamn. För att anpassa .SE-domännamnen till de nya reglerna där alla kan registrera ett eller flera domännamn så har vi sänkt våra priser till 250kr + moms/domän vilket är samma pris vi som ombud betalar NIC-SE. Vi blir således ett av Sveriges billigaste .SE-ombud. Passa därför på att beställa ett eller flera domännamn medan det fortfarande finns bra lediga namn. | 2003-06-23" Källa: http://www.loopia.se/index.php?p=nyheter&id=&50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hmm, det låter ju billigt och bra men vad är haken? Skulle de registrera domäner för samma pris som de betalar till nic-se? Förstår inte varför någon inte skulle ta något betalt för allt administrativt arbete det blir...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Svar från loopia:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tänkte väl att det fanns en hake... och där va den
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
På http://www.neware.se säljer de se-domäner för 350 kr ex moms. Vad jag kan se så är det inget lurigt, men jag har inte testat dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har registrerat domännamn (.se) hos neware.se ett antal gånger och allt har fungerat bra. Snabbt och billigt! Jag använder ingen av deras övriga tjänster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är du ute efter att nypa domännamn kan jag rekommendera att köpa krediter hos en snaptjänst. Det fungerar i praktiken aldrig att själv sitta och vänta.. Läs mer hos Domainalert och Snapnames (mycket bra information) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Så vi tar 250 kr + moms för att registrera en .se-domän om man väljer e-postfaktura (man kan få faktura via vanlig post, men då tillkommer en postavgift á 45 kr + moms). 250 kr + moms är samma pris som Nic-SE tar mot oss som ombud. Ytterligare information finns på vår hemsida. Har ni frågor är ni givetvis välkomna att kontakta [email protected]. Mvh Jonathan Sulo Loopia Support |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|