FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
b-one.nu tar bara 300:-!
det är billigt, billiast närare bestämt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Köp av .dk domännamn 80,- Flyttning av .dk domännamn 25,- Köp av .com, .net, .org domännamn 130,- Flyttning av .com, . net, . org domännamn 190,- Köp av .info och .biz domännamn 250,- Köp av .se domännamn 300,- Ovanstående priser på domännamn gäller endast vid samtidig beställning av webbhotell Om man använder företagets webbhotell, så kan du ofta komma undan billigare. Då finns det t.o.m. de som ger bort .se gratis. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Känner någon till någon bevakningstjänst för se-domänen där man kan skriva in registrerade domännamn, för att bli meddelad om någon av dessa blir lediga?
Liknande tjänster finns för com-domänen har jag för mig men är inte säker. Bra domännamn blir ju hela tiden lediga, men det är ju inte hållbart att sitta och själv söka igenom några hundra domännamn varje dag =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
http://fsdata.se/dombev/nydom.php |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Cliche Webhosting (http://clichehosting.com) är billiga och än så länge så har de varit bra också. Dock inte haft att göra med dem speciellt länge men som sagt bara bra hittills. Fördelen är att man kan regga enbart domänen där, till skillnad från b-one där man måste köpa webplats med.
Prisuppgift Cliche Webhosting: -------------------------------------------------------------------------------- -> Registrering av .se domän 175,00 -> 1 års domänavgift 250,00 -------------------------------------------------------------------------------- Totalt exkl. moms: 425,00 Totalt inkl. moms: 531,25 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sök i mina inlägg på cliche eller clichehosting så hittar ni en orsak till att inte anlita cliche.
Mvh, Tobias
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Blev ju skiträdd o trodde du skulle ha värsta erfarenheten av dem, fan min site ligger där o vi öppnar om en vecka typ. Dock väldigt intressant att läsa vad folk skrivit, allt de du drog i ditt inlägg har även jag funderat på men nu blir det ju upp till bevis för Cliche då min site drar hyffsat med folk och vi kommer ha en del nerladdning, speciellt när det kommer ny patch till spelet så lär det ryka om kabeln. Denna lösning är från min sida lite snabbhetslösning. Jag har nyss lämnat vår förre host pga brist på IQ hos ägaren och det var viktigt att komma igång snabbt och se om skeppet flyter. Funkar det inte med cliche så får vi flytta helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Loopia.se tar 250 kr + moms (= 312,5 kr) och då behöver man inte regga något webbhotell som hos B-One.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Kommer nog använda dem .. Tack :blink: |