FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Jag tycker det är tydligt att det är inklusive? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
.se domäner rekommenderar jag folk att regga på lemonlime.se, man behöver inte regga webbhotell hos dom, går bra att maila deras info@ adress o bara säga vilken .se man vill ha (förutsatt att den är ledig såklart), dom tar 400 + moms (500kr) och man får .PDF-faktura mailat till sig med 10 dagar betalningsperiod. Dom är kanske inte billigaste, men efter 10 minuter får man mail tebaka och efter ytterligare en 30-60 minuter finns domänen i nic-se's registry.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Administratör
|
Ditt tips är mer än välkommet, men jag tycker du glömmer en mer än relevant detalj: Att du själv driver eller har stor del i det företag du berättar om.
Nog för att förbise detta, men du gör det helt glasklart medvetet genom att prata om företaget i fråga som 'dom'. Sedan din 10-minutersperiod håller ju inte utan modifikation, då det enligt er hemsida verkar vara ungefär en halvtidstjänst på support.
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
heh cerebus nice going there
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
250 kr + moms inkl. Nic-SE's avgift. Vi tar ingen som helst mellanavgift för att registrera .se-domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Supermoderator
|
När jag inte fick ett enda av dom namn (5 st) som jag hade förhandsreggat när .se skulle släppas fria, så fick jag efter någon vecka ett brev från Loopia där dom föreslog att jag skulle välja andra namn i stället eftersom jag redan betalt.
Skulle jag ha pengarna tillbaka så drog dom någon avgift på mitt inbetalade belopp. (Inga konstigheter med det, det stod i dom allmänna lev. villkoren på Loopias hemsida) Efter ca 1-2 månader återkom jag med ett mejl till Loopia där jag ville att dom skulle regga 5 nya domäner i stället. Fick svar inom någon timme och dämänerna reggade direkt. Inga konstigheter eller trassel här inte! Snyggt skött Loopia. ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
2) Sant, men läs även att det är telefonsupporten som varar under kontorstid, eposten mer eller mindre dygnet runt. Nattetid kan man förvänta sig svar inom 2 timmar, max 3. Vi håller på att bli ombud just nu, för närvarande har vi vårat partnerföretag (typ byggnaden bredvid) som vi reggar via. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
2) Sant, men läs även att det är telefonsupporten som varar under kontorstid, eposten mer eller mindre dygnet runt. Nattetid kan man förvänta sig svar inom 2 timmar, max 3. Vi håller på att bli ombud just nu, för närvarande har vi vårat partnerföretag (typ byggnaden bredvid) som vi reggar via. [/b][/quote] Visst får du berätta om vad ni erbjuder för något men gör det inte som andra person utan berätta att du är involverad i företaget.
![]() |
Svara |
|
|