FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hittade denna sidan när jag surfade runt på blocket, www punkt domänkungen punkt com
Helt sjuka priser för domäner som enligt min erfarenhet inte är värda mer än 1000 kr. inleder med "vid köp av mer än 25 domäner erbjuds 10% rabatt!".. ![]() och avslutar med nått citat från steve jobbs? ![]() Är detta scam? eller tror han att det går att sälja dessa domäner så dyrt? Senast redigerad av MRDJ den 2011-11-20 klockan 21:18 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De här säljer på missdomain oxå, även där till hutlösa priser.
"Dabli handelskommunikation" står bakom, vet inte vem/vilka de är. Men på missdomain har de inte genomfört några köp iaf. De kanske hoppas på att någon råkar klicka fel ![]() http://www.missdomain.se/index.php?p...h&user_id=5351 Ganska förnöjande att läsa beskrivningarna faktiskt ![]() Senast redigerad av www den 2011-11-20 klockan 21:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Yyytterst tveksamt.
Alla de där domänerna är ju minst 3 ords domäner (3 ord inte 3 bokstäver) vilket inte är det minstra intressant tbh. Ännu mindre för 170 000 kr. Sen att de skriver att de istället för pengar kan tänka sig en herrgård i byte gör det hela mindre intressant. Vem skulle byta bort en herrgård mot säg 3 såna där domäner? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
hittade denna också dom säljer topten.se för 5000kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
BTW
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
http://xn--domnkungen-s5a.com/do.asp (personligen är jag lite småförtjust i [appplay.us] för 5 miljoner..) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
täbyhemtjänst.se pris 560.000 kr
hemtjänstentäby.se pris 640.000 kr dem två är mina, så ni behöver inte försöka få dem. =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |