FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.xn--domnkungen-s5a.com/ov.asp
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag diggar starkt "Moderatbandy.se".. Kanske nästa stora grej för att fiska röster?.. Kanske borde regga Sossebandy.se redan ikväll.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Personen som säljer dessa domäner på blocket var och varannan dag. Är det inte denna användaren? http://www.wn.se/member.php?u=9605
Jag tror det är som några andra har skrivit, han lever med förhoppningen att någon ska betala de priser han anger för domännamnen. Om inte, så känns det som att han lider av någon sjukdom eller liknande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har bestämt mig för att ta rea på vilken taktik han kör med om en intresserad företagare hör av sig utan någon som helst erfarenhet om domäner och hemsidor.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ibland måste man få känna sig "stor och duktig". Får han sålt en endaste domän så lär han ju inte sluta med det. Hans fördel är ju att alla pratar om det, på så sätt lär han få folk till sin sida och sidan höjs på google. Söker ett företag efter sitt namn och kommer in på nämnda så lär de säkerligen köpa den, dock lär de pruta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tydligen så följer han denna tråden
![]() Och som jag svarade honom, det är en smart idé men han borde kunna registrera betydligt bättre domäner. Fast om han nu tjänar något och får domänerna sålda, då är det ju värt att fortsätta. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Äh,
Det är som jag skulle ha en rostig gammal Volvo från sjuttiotalet till salu för 300,000 kr på Blocket. Ingen köper, vissa "garvar".
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
då kan vi ju iaf göra samhället en tjänst genom att pladdra mycket om detta i denna tråd så att den rankar bättre på Google... (8e plats just nu)
lustigt, när jag skrev "domänkungen" föreslog Google "modekungen"... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man börjar ju undra om detta är ett skämt eller om det är personer som är seriösa..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|