FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja vem vet...
På Missdomain verkar de i varje fall fått noll bud totalt på de hundratals domäner de saluför där. Hmm, jag börjar fundera på om varför jag överhuvudtaget bryr mig om detta egentligen, haha.
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kanske en status symbol , "jag är så rik så jag köpte en domän av domänkungen". Nästa stora grej istället för att vaska. Alternativt är det ett sätt att tvätta pengar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nån som är sugen på ett kap?
http://www.missdomain.se/buyfotoart.com_231380 Gillar speciellt blandningen av engelska och svenska i kombination med det mycket överkomliga priset ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Flitig postare
|
"För varje såld domännamn inom vård, omsorg och hemtjänst, nedan angivna
kommer vi att skänka 500 kr till LÄKAREN UTAN GRÄNSER." Undrar vem läkaren är ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Supermoderator
|
DanielN,
Doktor Mengele. Han hade inga gränser... (Snott av den minst sagt frispråkige Aron Flam, som fö är jude)
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Seriöst borde ju Missdomain stänga av dem eller i varje fall ge en varning, de förstör ju hela sökningen för lite bättre domäner med sina "skämtlistningar".
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Nu har han uppdaterat sin site.
lagt in kossor i headern och säljer bland annat bondmoranskorv punkt se ^^ Senast redigerad av MRDJ den 2013-04-17 klockan 07:54 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
haha vilken humor
är det nån som passar på när domäner kostar 10 kr st? annars ser det väldigt dyrt ut... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|