FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Medlem
|
Ett förtydligande gällande statistik över intjänade pengar eftersom jag fick en fråga idag gällande det.
Statistiken som visas på första sidan när ni loggar in i Comclick gäller för innevarande månad. Om ni klickar på länken Betalning ser ni vad ni har tjänat in totalt under de gångna månaderna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det vore bra om man kunde få en direkt överblick över ens intjänade pengar när man loggat in. Då slipper man klicka sig vidare. NU lär du med 99.999999% sannolikhet svara: "Komma i nästa version" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Medlem
|
Mattis
Citat:
Testa att lägga till en House Ad med andra annonser, och om du vill ha hjälp med att skapa dessa mejla oss på [email protected] så hjälper vi gärna till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonas
Citat:
![]() Du ser direkt hur mycket pengar du har tjänat för innevarande månad, men för övriga månader tillbaka får du gå till informationen under betalning som ligger på startsidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det kan hända att jag har för få sidvisningar för att er algoritm skall få tid att samla på sig historik. Ca. 70k-90k annonsvisningar / dag. Efter jag hade optimerat ökade CTR:en med 300%, när det sker slutar ni att visa de annonserna som det står skall visas till 1/7. Om det kommer för många klick / visningar är det bättre ni stänger av de kampanjerna eller byter datum för när de skall sluta visas. Om det står att en kampanj sträcker sig till ett visst datum förväntar iallafall jag mig att den annonsen kommer visas till och med det datumet. Annars får ni ha en annan modell med hur många visningar/klick som finns att tillgå eller liknande som räknas ned. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
|||
|
Citat:
Inte hur mycket man har fått nuvarande månad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonas
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
|||
Medlem
|
Tillåter Comclick visning av annonser på "interstitial" (mellansidor)?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|