FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonas
Citat:
Jag skickar dig en printscreen via e-post för just dina uppgifter. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tummen upp hittills, bra service, bra cpc nivåer, enda frågetecknet rör väll administrationen men det löser sig säkert med tiden, vi är glada över att TD premiumpool fått en stark konkurrent som dessutom gör det enklare att administrera visade annonser. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har sett en del "sidan kan inte visas" i comclick poolen de senaste dagarna. Något känt problem??
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
|
||||
Medlem
|
Vill bara meddela att under vecka 25, (16:e till 24:e juni) kommer vår support handhas av vårt traffic team.
De kan nås på e-postadress: [email protected]. Ange i Ärenderaden att det handlar om Comclick. Önskar en trevlig vecka. På återseende. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Medlem
|
Conth
Citat:
Då lade våra tekniker i Frankrike upp "fixar" för systemet och det blev bättre under en tid. På senaste tiden har jag fått veta att det har dykt upp allt som oftast. De håller just nu på och tittar på en annorlunda serverlösning för att försöka åtgärda problemet helt. Vi beklagar det hela. Ps. Vi söker en person som kan tänka sig att jobba i Paris för Comclick Sverige med bannerhanteringen för systemet, dvs en traffic administratör. Om någon skulle vara intresserad; gå in på http://www.medianet.se/lediga_tjanster.asp för att läsa mer om tjänsten. Ds. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Eftersom den här tråden nu funnits ett tag och i och med att intresset finns så är denna tråd numera fäst i detta forum och fungerar som en officiell tråd för Comclick på WN.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det bara jag som bara får upp annonser för comclick. Vad har hänt med annonsörerna?
Diverse format på diverse webbplatser, visar inget eller comclicks egna annonser.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Och jag har lagt in länkar under "Houseads" och dom visas inte. |
||