FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Banned
|
Hur ser det ut för er på marknaden? Väntas ni få in fler annonsörer? Ser liksom 8-12 st annonsörer hos er idag..... Vilket är lite klent med tanke på Affiliator, Double, Zanox, mfl. utbud...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Medlem
|
Våra annonsörer är i antal uppe i tjugo stycken.
Vi ger mer per klick generellt sett och eftersom Comclick kan användas som en extra annonseringsmöjlighet fyller det ett av sina syften. Det är helt okej att använda andra annonsnätverk för att komplettera med Comclicks. Eftersom vårt annonsnätverk byggs upp vartefter måste det finnas en balans mellan annonsörer och webbsidor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Mer annonsörer, fler webbsidor... Så är det generellt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Medlem
|
Naturligtvis. Men också fler webbsidor fler annonsörer.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
När sker översättningen egentligen? Finns fortf. en del franska i systemet: Annonsplatser (TOUS_AFFICHER) Annonsplatser (CACHER_INACTIF) Och som jag diskuterat med dig tidigare i e-post så gärna lite mer beskrivande text. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Medlem
|
Sett att det dyker upp reklambanners för Comclick då och då på mina sidor, man kan inte stänga av dessa vad jag kan se, och hur mycket betalar ni per klick för dessa.
Tycker det borde vara något man själv väljer att slå på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Gällande den beskrivande texten så kommer det att förändras när den nya webbsidan är klar för Comclick. Jag vågar inte längre säga ett datum eftersom de första datumen har passerats. Det ligger hos det tekniska utvecklingsteamet i Frankrike. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
För att undvika att det sker så föreslår jag att ni skapar en House Ad där ni lägger in antingen någon av våra konkurrenters annonser alternativt lägger in era egna annonser. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|