FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nae urs, för mycke South Park. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Medlem
|
Så länge de inte begår ett brott så, men visst är det är en sjuk läggning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag ser inte att denna sida på något sätt skulle bryta mot lagen, och därför får den gott snurra vidare (med efterföljande svans av pedofilanklagelser, hatbrev, etc).
Som vanligt är det journalister som är snabbast att anmäla sig till yttrandefrihetens exekutionsplutoner. Mycket sorgligt att hela bunten verkar ha glömt vad t.ex. Hierta sysslade med för inte jättemånga hundra år sedan. Ska man ha yttrandefrihet så får man helt enkelt finna sig i att vissa yttrar saker som är stötande. Det är bara att låta bli att besöka websidan så är problemet löst. Man kan även på sin egen websida/blog argumentera mot ståndpunkter som man tycker är felaktiga. Ganska smart, va? Och... vad tänker människorna med egentligen? Hur ska vi kunna komma tillrätta med pedofilers sexuella övergrepp mot barn utan att kunna studera hur pedofiler upplever situationen och resonerar kring sin sexualitet? Genom att stoppa pekfingrarna i öronen och nynna "lallala... det blir så bra såååå! här finns inga dumma farbröder!"? Pedofilers egna publiceringar borde ge ett mycket gott underlag för forskning på området. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hofvet: ??? Vart vill du komma? "...så är problemet löst" syftar ju på 'problemet att man blir upprörd av vissa websidor'. Men visst, VILL man feltolka så går det ju.
För övrigt har jag fått riktiga lågvattenmärken till abuse-klagomål. Typ "Vaddå demokratisk rätt till yttrandefrihet? Hävdar du att det är en demokratisk rätt att få våldta dagisbarn?" (snart kommer väl "Har du slutat slå din fru?"). Ibland undrar man hur de ens lyckas använda e-mailprogrammet eftersom de verkar behärska synnerligen begränsade förmågor till abstrakt tänkande. Nåja - det är uppenbarligen inte lönt att svara på dem, så fr o m nu går de till runda arkivet istället. Eventuell press imorgon ska få lite slagkraftiga one-liners serverade via min sekreterare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det jag ville komma till var att om alla ignorerar det man tycker är upprörande kommer ingen göra någonting åt saken, ibland man måste sätta sig in i saker man tycker är jobbiga. Därför vore det som sagt fel att lägga locket på och vaxa fingerspetsarna så fort man stöter på en sån här sida.
Jag tycker det är helt rätt av er att hosta den här sidan på samma sätt som jag tycker det är rätt att hosta feministisktinitiativ.se och piratpartiet.se. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Pedofilers egna publiceringar borde ge ett mycket gott underlag för forskning på området Enbart att utge sig för att vara Pedofil, borde leda till att man har förverkat sin rätt i samhället. Punkt slut. Genom att stoppa pekfingrarna i öronen och nynna "lallala... det blir så bra såååå! Nej, dom ska bort från gatan....lås in dom....såå löser man det problemet.....att utge sig för att vara Pedofil har väl i alla fall inget med yttrandefrihet att göra? Det kan väl ändå ingen normalt funtad människa påstå? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Glömde en sak i mitt förra inlägg.
Jag har en hypotetisk fråga till dig PRQ. Du flyttar till Storgatan med din 11 åriga dotter. Ett tag efter du har flyttat in i ditt nya hus så får du veta att det finns ett mycket gott underlag för pedofilforskning på din gata. Alla på hela gatan är nämligen utalade Pedofiler. Alla. Dom har inte gjort nåt olagligt....än Skulle du känna dig fullständigt trygg att lämna din 11 åriga dotter hemma ensam på den gatan, med all den fantastiska yttrandefriheten som råder där? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har personlig relation till drabbade barn.. jag tycker inte att den sidan är ok..
dom uppmanar till pedofilism.. dom vill få den laglig.. om jag sprider propaganda om att nazism borde bli laglig, att man borde "spöa fler negrer" osv.. det skulle stoppas med en gång för det går att plocka in under "hets mot folkgrupp" Så varför inte stoppa detta? För att det faller under yttrande/tryckfrihet? Jo men det gör "spöa alla negrer" med... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|