| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Om det där med sharialagarna stämmer så har mänskligheten problem framöver.....
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Administratör
|
Citat:
Själv tycker jag dock ändå att det hyffsat stora stödet för sharia bland unga västerländska muslimer är ett problem. I ett sekulariserat samhälle finns inte utrymme för ett religiöst rättssystem. Men för mig är det absolut värsta sättet att uttrycka det missnöjet att hetsa mot islam och muslimer i allmänhet. Det skapar mer hat, polarisering och radikalisering. Rikta kritiken dit den hör hemma, anses det vara hos 1,8 miljarder människor och dess tro ... då kanske man bör fundera på om man hamnat rätt...
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Att påstå att det är en stigmanisering av alla muslimer bara för att man postar innehållet i Sharialagen är som att säga att alla kristna i världen stigmatiseras om man skriver om dödsstrafflagarna i USA. Vart ser du den kritiken mot ALLA muslimer som du pratar om? |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Administratör
|
Citat:
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
"Poll utförd av Sunday Telegraph"
Att 40% av muslimerna vill ha sharia lag låter som ett skämt, vad var det för undersökning, var det 500 från ett extremist grupp som fick svara på frågorna och frågorna var troligen trick frågor. Har inte träffat på ett enda muslim i Sverige eller någon annanstans som säger sig vilja ha sharia lag, har träffat tusentals från olika länder. Det hela låter konstigt. Jag tror över 90% av muslimerna i Sverige är ganska assimilerade idag. 40% sharia tjena ![]() Det är som att fråga om gayadoption på tiptop
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Kika på denna: https://www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo Ps. 100% av muslimerna som bor på samma ö som mig är precis som vem som helst. Inga problem, whatsoever. Som sagt, jag pratar om islamister, inte muslimer som grupp.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-01-12 klockan 13:08 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Supermoderator
|
Citat:
Jag undrar vad som är ett skämt egentligen?!
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-01-12 klockan 17:46 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det enda som är skämt i detta sammanhang är dem med fördomar. Senast redigerad av Lindalicious den 2015-01-13 klockan 00:00 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!