FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för alla intresserade, har fortfarande inte hittat partner.
Erbjudandet upphör idag om 12 timmar och 44 minuter ![]() Det jag vill få ut av det här samarbetet är någon som kan offline biten bra, så att jag kan fokusera på online biten. Kanske finns det företag som kan ta över offline biten? Vad tror ni om det.. hmmm |
||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Finns det inget företag som "stödjer" hela offline biten om jag betalar för det? Att jag betalar dem säg 500kr-1000kr per månad och dem sköter allt vad offline heter med möten då och då. Jag vill bara etablera något som har funkat bra utomlands i Sverige, det är inget nytt ide, så det kanske är därför jag verkar ovillig att höra på kritik. Logiken är: Det funkar utmärkt redan, så vad finns det att kritisera egentligen. |
||
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du är beredd att betala upp till 1000kr per månad - men detta är igång inom 3 månader och vinstdrivande från start - hur har det gått från 300.000 till 3000? Detta går inte ihop.. Men ja, revisor är vad du eftersöker och de hjälper dig med allt pappersarbete så du kan fokusera på vad du kan. |
|||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ok kanske jag bör ringa runt och höra hur olika företag kan hjälpa mig, berätta hur det ligger till osv. |
||
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
I all välmening Lindalicious så gick denna tråden nog inge vidare för dig. Tror inte du har imponerat på någon här med dina kunskaper inom webb / företagande / startup / affärsplaner / etc. Du har fått många fina råd här, och hade jag varit som du så hade jag noga övervägt dem samt bett en moderator att ta bort hela tråden.
Önskar dig dock all lycka till och hoppas att du kan komma tillbaka om 3 månader och hånskratta åt oss :-) |
|||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dragons... I'm out
![]() |
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sorry, pengar finns men som andra skriver så är det inte speciellt så givande att ens boka ett första möte för att talas vid vad allt handlar om. Men ett tips på vägen - det du söker med "offline"-företagande kan du lätt anlita konsulter för. Jag kan ingenting om den biten heller direkt, jag skickar bara iväg alla mina papper till min bokföringsbyrå och tar emot en faktura på 10-20 lök per år. |
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad är det för företag som sköter offline biten, är det bara bokföringen dem sköter? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|