FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tanken var att jag skulle expandera till Sverige under sommaren eller strax efter sommaren... Men tänkte om det finns en villig partner som ger lite push till denna projekt då kan jag dra igång den svenska delen redan nu, då varje dag som går är förlorade pengar. Min nuvarande vinst har gått till utveckling av ytterligare "tjänster" över 100K senaste halvåret så jag får vänta ett tag för att tjäna in till expantionen i Sverige om jag vill göra det helt själv. Jag vet vad jag gör och det fungerar redan, bara för att jag inte ger alla detaljer betyder det inte att jag inte vet vad jag gör. Jag vet EXAKT vad jag gör och kan denna projekt ut och in, men som sagt offline företagande är inte min starka sida. Är det någon som är seriös kan vi träffas och prata, så inser denna att det är bästa erbjudandet någonsin jag kommer med. Att gå i extremt mycket detaljer gör jag inte förrän jag vet att vi skall samarbeta på riktigt. Många utan kreativitet... Senast redigerad av Lindalicious den 2015-01-09 klockan 21:12 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sorry, pengar finns men som andra skriver så är det inte speciellt så givande att ens boka ett första möte för att talas vid vad allt handlar om. Men ett tips på vägen - det du söker med "offline"-företagande kan du lätt anlita konsulter för. Jag kan ingenting om den biten heller direkt, jag skickar bara iväg alla mina papper till min bokföringsbyrå och tar emot en faktura på 10-20 lök per år. |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad är det för företag som sköter offline biten, är det bara bokföringen dem sköter? |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|