FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu vill jag inte vara den men antingen är du extremt generös eller väldigt naiv. Kanske du skulle få bättre respons om du hintar med vad det är för typ av verksamhet, för jag antar att den inte är unik då det 1) redan finns andra i Sverige och 2) du finns redan i 3 andra länder. Dessutom säger du att ditt värde är 10+ års kompetens och erfarenhet och det är inte något någon kan sno genom att berätta vad det är.
Vi sitter många här på 90.000 (dock har du sänkt dig med 210.000 inom loppet på 48h) redo att investera men det är ditt jobb att övertala mig, inte att jag skall kontakta dig och be om att få reda på vad för typ av verksamhet för att se om det passar för min investering. |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det behövs support 2 anställda, men dessa kan man göra sedan, då sjunker beloppet drastisk om man inte behöver anställa tills dess att företaget själv kan finansera det. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
200K räcker inte speciellt långt. |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Tror 300,000 bör mer än räcka." Supporten hjälper öka vinsten, men är inte nödvändigt för att få det hela att fungera men det hjälper öka vinsten, kan ge support själv i början tills dess att man kan anställa. Angående deras lön ingen aning, det behövs ingen utbildning eller kompetens för dessa personal, jag kommer själv träna dem om hur arbetet kommer att gå till. Kan inte mycket om "offline" delen i det hela, anledningen till att jag vill ha partner. Det jag kan garantera är att projektet lyckas online utan tvekan ganska snabbt. |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Skall bli spännande att se detta när det kommer fram vad det hela rör sig om :-) |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|