FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har bara gott att säga om loopia, har samtliga av mina sidor hos dem. Har varit kund där sen början av 2001.
Hur som helst, här kommer lite ny information som kan vara intressant i detta ämne: http://www.loopia.se/omloopia/nyheter/ /MJ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Trevligt. Fortfarande så borde minst en databas ingå i paketen. Det känns som det borde vara standard även hos dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur gick Loopia IDG att skriva den där artikeln? Lär mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Nu ska ni få höra hemligheten bakom prissättningen av vår MySQL tjänsten. Det finns två anledningar till att vi tar extrabetalt för MySQL.
Med vänlig hälsning Jonathan Sulo Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanonbra information Jonathan...
Kort, koncis, korrekt... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Har ni så väldigt kraftulla och dyra SQL-servrar borde det väl vara ordnat på det vis att enskilda kunder inte kan slå ut databasservern eller sänka prestandan avsevärt genom att köra buggiga script? Filosofin är väl bra men tyckte bara resonemanget lät lite knepigt.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om folk inte behöver databasen, tror ni verkligen att de sitter och skriver skript helt i onödan? Tror själv inte det. Sedan är det inte säkert heller att de som köper extratjänsten skriver bra skript för det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Microsoft gör pengar på allt ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag funderar på att registrera en .se-domän och ett webbhotell (totalsumma 206,25 kr) men jag är bara 17 år och fyller inte 18 förrän på Tisdag :lol:
Om jag registrerar mig nu kommer ansökan gå igenom och mina målsmän bli ansvariga eller måste jag vänta tills på Tisdag? Tänk så är erbjudandet slut då ![]() Hur säger man upp hotellet skriftligt? Kan man göra det via e-post? :huh: Vill inte åka på en saftig räkning på 800 - 1000 kr nästa år :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
Min kära mor gick med på att jag beställde i hennes namn efter lite övertalningsförmåga.
206,25 kr för en .se-domän och 1 års webbhotell är inte illa det! Ska ha domänen till mitt forum som just nu ligger på en annan domän som snart går ut. Jag har hört mycket gott om Loopia och jag hoppas att de kommer få bra omdömen av mig också! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|