FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Kommunen som jag bor i är drygt 600 km2 stor. Snacka om att ni har stora lokaler... :blink: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sluta vara så otrevliga han menar givetvis att lokalerna är 400 m^2. NCC och SEB och Carlsberg har Loopia som kund så det är klart att man litar på Loopia!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast meningen kan vara skriven så att man menar att Västerås är 400 km2, vilket kanske stämmer om man tittar på kommunen!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Dessutom om man är lat finns det forum som inte behöver databaser men vilka troligen lär ta upp en jävla massa plats i form av textfiler eller dylikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Har du kollat vad som gäller? ACCESS fungerar alldeles utmärkt! MJ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Nykomling
|
Access är ingen bra lösning om du ska bygga en publik sida på Internet.. Access är ju en "leksaksdatabas", mycket lättanvänd och rolig att bygga emot och funkar mycket bra så länge du och din pappa ska använda den. Men om du lägger ut den publik på Internet lär du får problem. Länk: http://www.15seconds.com/issue/010514.htm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Jag driver Sveriges största köp-säljsajt för beg litteratur, den ligger mot just access och tuffar på utmärkt. (Visserligen ska jag nu porta över det hela till .NET och MsSql Server, men det är en annan diskussion.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|