FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Nykomling
|
en fråga.. riktad till "loopia"
det finns en hel del andra företag som erbjuder samma tjänster som er, fast betydligt mindre pris. varför ska det kosta 990 kr per år? vad har ni som de andra inte har? finns det bilder på eran cp? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Visst ska vi kunna svara på vad vi har som ”vissa” andra webbhotell inte har. Här kommer några viktiga egenskaper som många webbhotell struntar i:
Tyvärr så kostar denna typen av skydd och säkerhet pengar och syns inte ut mot kund. Vi jobbar dock professionellt och har för avsikt att stanna länge på marknaden. Hoppas detta lilla utdrag ger dig några svar på dom faktorer som kanske får oss att vi blir en aning dyrare än vissa webbhotell. Däremot är det inte sagt att alla webbhotell som är billigare än oss saknar alla dessa ovanstående funktioner. Dessutom så är inte 66kr/mån för ett privatpaket alls mycket tycker vi, du gör säkert av med mer pengar på saker som du får mindre ut av? Majoriteten av våra kunder uppskattar det vi erbjuder till priset vi gör det. Med vänlig hälsning Jonathan Sulo Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Nykomling
|
Man får vad man betalar för! Så enkelt är det!
Jag är kund hos Loopia nu och jag älskar dem redan. Deras support är supersnabb, tar inte många timmar innan man får svar på deras mail ![]() Kommer troligen fortsätta vara kund där. B) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jonathan Sulo, det låter bra, bra.
undrar dock fortfarande, kan man få testa er cp, finns det testkonton liggande? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker Loopia gör helt rätt i att ta betalt för en MySQL server, inte alla som använder sig av en databas och om den "bjuds" med i paketet kommer den bara att missbrukas tror jag. Om man nu verkligen måste ha en liten databas kan man ju alltid införskaffa sig det på någon annan server och använda den och om man behöver mycket trafik på den så borde man betala för det!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har väntat sen i söndags på att dom skall skicka mig information om hur jag skall peka min domän...
Dom har inte precis bråttom där... Ända som verkar bra är telefonsupporten dom svarar inom 1 minut men hänvisar enbart till email så frågan är om det är någon vidare bra support... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vilket domännamn gäller det? Vi har fått många beställningar med bl.a. felaktig/felstavad e-postadress. Detta kan kanske vara orsaken i ditt fall? Du borde inte behöva vänta mer än några minuter till någon timma på din bekräftelse, vi sitter alltså nästan dygnet runt och matar in beställningar (givetvis så granskar vi alla ordrar manullet innan dom godkänns). Om vi får reda på vilket domännamn det gäller så skickar vi iväg en orderbekräftelse igen och på en gång. Skicka gärna denna information till [email protected] för att snabba på processen. Med vänlig hälsning Jonathan Sulo Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tycker dem är lysande! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|